Vodafone - Monika Čížková
14. 2. 2008 14:23 Rubrika: Tiskové zprávy
Novou ředitelkou pro komunikaci a značku Vodafone se od 1. února stala Monika Čížková. Navazuje tak na práci bývalého ředitele pro reklamu Martina Jaroše, který v rámci Vodafonu postoupil do marketingového oddělení Vodafone Turecko. Monika Čížková nyní ve Vodafonu CZ řídí týmy lidí zodpovědných za reklamu, sponzoring, externí a interní komunikaci.
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
„Komunikace bude úzce propojena se strategií Vodafonu. Vše se bude točit hlavně kolem boření nesmyslných pravidel, kterými zákazníky omezují jiní operátoři. Vodafone bude mnoha cestami ukazovat, že volat a budovat vztah se zákazníky jde i jinak, jednodušeji, s vtipem a bez zbytečných překážek. Například naše aktuální kampaň upozorňuje na to, že u Vodafonu se nemusí zákazníci uvazovat na roky, aby získali výhodnou nabídku. V boření nesmyslných pravidel půjdeme rozhodně dál...,“ říká Monika Čížková.
Ve Vodafonu pracuje Monika Čížková od roku 2004 a na současnou pozici postoupila z oddělení průzkumů a plánování (Insights a Planning), které jako ředitelka vedla.
Před nástupem do Vodafonu pracovala Monika Čížková jako senior konzultant The Gallup Organization, která se zabývá průzkumy trhu. Monika má bohaté zkušenosti i z oblasti internetu. V Citibank například rozjížděla internetovou dceřinou společnost.
Začátky kariéry spojila Monika Čížková především se společností DHL International, kde pracovala devět let. Poslední období v DHL Internetional byla jako obchodní ředitelka společnosti zodpovědná za marketingový, obchodní a logistický tým.
Monika Čížková vystudovala na Vysoké škole ekonomické fakultu informačních technologií a program MBA na University of New York in Prague. Kromě mateřského jazyka mluví také anglicky, německy, francouzsky a rusky. Volný čas často tráví v přírodě, nejraději jízdou na koni.