Acer - důvěryhodnost značky
28. 3. 2008 19:34 Rubrika: Tiskové zprávy
již podruhé v řadě
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Podle průzkumu časopisu Reader’s Digest v České republice
je Acer považována za nejdůvěryhodnější značku osobních počítačů
Společnost Acer, třetí největší prodejce osobních počítačů (zdroj: údaje firmy Gartner za 4. čtvrtletí 2007), dnes oznámila, že se již podruhé v řadě podle čtenářů časopisu Reader’s Digest stala nejdůvěryhodnější značkou osobních počítačů v České republice.
Na podzim 2007 uskutečnil časopis Reader’s Digest již po osmé průzkum zaměřený na zjištění důvěryhodnosti značek. Průzkum proběhl současně v šestnácti evropských zemích - v České republice, Francii, Německu, Španělsku, Rusku, Velké Británii, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Finsku, Švédsku, Rakousku, Švýcarsku, Maďarsku, Belgii a Nizozemí - a zúčastnilo se ho 275 085 respondentů, z toho cca 13 500 z České republiky.
Důvěryhodnost značek byla posuzována ve 30 kategoriích od fotoaparátů přes přípravky o péči o pleť po automobily a cestovní kanceláře. V průzkumu časopisu Reader’s Digest byla za nejdůvěryhodnější značku v kategorii osobních počítačů zvolena značka Acer.
Budování důvěry ve značku vyžaduje čas a důslednost, protože zákazníci jen pomalu poznávají hodnoty značky, seznamují se s kvalitou výrobků a získávají dlouhodobou důvěru ve služby společnosti.
V průběhu své třicetileté existence společnost Acer vždy usilovala o odstraňování bariér mezi lidmi a technikou i o zvyšování kvality života a poskytovala uživatelům spolehlivé a inovativní výrobky s vysokou užitnou hodnotou, které posilovaly dobrou pověst značky Acer.
Volba počítače Acer za nejdůvěryhodnější značku v kategorii osobních počítačů již po druhé po sobě vyjadřuje uznání vztahu, jaký si vybudovala společnost Acer se svými zákazníky. Tento výsledek dokazuje nejen technickou převahu, inovačního ducha a spolehlivost výrobků společnosti Acer, ale také její neutuchající snahu neustále předvídat a plnit potřeby a požadavky zákazníků.