Siemens - OpenScale
3. 4. 2008 08:18 Rubrika: Tiskové zprávy
Siemens představuje novou značku OpenScale pro služby sjednocené komunikace od různých dodavatelů
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost Siemens Enterprise Communications oznámila výrazné rozšíření své nabídky a novou značku –OpenScale™ – zastřešující portfolio profesionálních a managed služeb. Siemens zároveň hodlá výrazně investovat do posílení své stávající globální servisní infrastruktury a a zrychlit poskytování služeb sjednocené komunikace na softwarové bázi. K hlavním úkolům investičního záměru patří zajištění jednotných pracovních toků napříč globální servisní infrastrukturou Siemens, zřízení nového globálního zákaznického portálu a vytvoření nových nástrojů pro aktivní monitoring sítí. Cílem této iniciativy je i zásadně zlepšit přehled zákazníků o výkonnosti globálních služeb, zrychlit řešení a poskytnout globální platformu managed services pro projektování a poskytování systémů sjednocené komunikace na bázi IP.
Díky své přítomnosti ve více než 50 zemích světa, schopnosti spravovat systémy třetích stran a portfolia na bázi ITIL je dnes Siemens jedním z nejsilnějších hráčů v oblasti poskytování globálních komunikačních služeb. Zavedení značky OpenScale, architektura portfolia a "předpřipravené" profesionální a managed služby, spolu s novým investičním programem pak dále upevní konkurenceschopnost firmy jako dodavatele globálních služeb a zákazníkům usnadní orientaci při výběru vhodných služeb z nabídky Siemens.
Nový investiční plán společnosti Siemens v oblasti služeb sjednocené komunikace počítá s vytvořením nového modelu kompetenčního centra pro globální poskytování sjednocené komunikace. Zahrnuje služby v oblasti zabezpečení, konsultace a integrace CRM systémů, stejně jako nové nástroje k vytváření a předběžnému testování globálních systémů VoIP a sjednocené komunikace před jejich uvedením do provozu. Součástí plánu je i zřízení globálního portálu k monitorování a řízení sužeb sjednocené komunikace v reálném čase a zajištění jednotných pracovních toků napříč globální sítí servisních center, center síťového provozu a center podpory služeb společnosti Siemens.
„Naším cílem je poskytovat řešení sjednocené komunikace a naše portfolio globálních služeb umožňuje zákazníkům bez obav využívat té nejmodernější technologie,“ říká Bertrand Humel van der Lee, prezident divize Managed Services společnosti Siemens. „Náš nový investiční plán je stvrzením závazku zdokonalovat služby pro naše zákazníky a vybudovat špičkovou infrastrukturu pro poskytování softwarových komunikačních řešení.“
Globální servisní infrastruktura společnosti Siemens slouží k zajištění potřeb různých typů zákazníků, bez ohledu na jejich velikost, geografické pokrytí, rozsah interního know-how či použitých dodavatelských řešení. Siemens zabezpečuje správu řešení různých dodavatelů a technologií, systémovou integraci i různé varianty financování při pořizování a implementaci nových technologií. Pro řadu stávajících zákazníků představuje globální nabídka služeb Siemens, odpovídajících standardům ITIL a pokrývajících širokou škálu technologií, nezbytný předpoklad jejich úspěchu.
„Součástí inovativní komunikace musí být globální služby,“ říká Christian Teickner, manažer pro telekomunikace a mobilní služby ve společnosti Heidelberger Druckmaschinen. „Naše smlouva se Siemens o poskytování managed services nám umožnila snížit provozní cenu našich systémů a zároveň výrazně zvýšit kvalitu našich služeb.“