Vodafone - kreativní agentura DDB
12. 4. 2008 13:38 Rubrika: Tiskové zprávy
Vodafone vybral DDB jako svou hlavní kreativní agenturu
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Vítězem výběrového řízení na hlavní kreativní agenturu Vodafonu se stala agentura DDB www.ddb.cz. Výběrového řízení, které Vodafone vyhlásil v únoru, se zůčastnilo sedm agentur (Leo Burnett, Rust2, JWT, Mather Communications, theFarm, WMC/Grey, DDB) a do finále tendru se probojovaly tři z nich – theFarm, WMC/Grey a DDB.
DDB bude jako hlavní kreativní agentura odpovědná za spoluvytváření dlouhodobé strategie značky, kreativní zpracování velkých komunikačních kampaní a koordinaci dalších nadlinkových i podlinkových komunikačních agentur Vodafonu.
„DDB skvěle vypracovala naše zadání a má chuť měnit tradiční agenturní model, zejména maximálně využívat synergickou spolupráce více agentur a redefinovat roli jednotlivých médií v komunikačním mixu, “ říká Monika Čížková, ředitelka pro značku a komunikaci Vodafonu ČR.
Výběrem DDB pokračuje Vodafone v implementaci nového modelu agenturní spolupráce, který je založen na ústřední roli hlavní kreativní agentury, která koordinuje ostatní agentury v oblastech ATL, BTL, internetu a médií. V každé z těchto oblastí bude přitom Vodafone spolupracovat s vícero agenturami, s jejichž prací se již v minulosti seznámil.