Lenovo Partner Network - nová partnerská síť
26. 4. 2008 07:04 Rubrika: Tiskové zprávy
Lenovo představuje novou partnerskou síť
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Dvoustupňový partnerský program zlepší podporu nejaktivnějších prodejců
Společnost Lenovo dnes oficiálně spustila novou partnerskou síť Lenovo Partner Network (LPN) - ucelený program zajišťující nové výhody pro všechny obchodní partnery a vyšší stupeň podpory pro ty nejdynamičtější z Evropy, Blízkého východu a Afriky (EMEA). Rozšířená Lenovo Partner Network zavádí dvě kategorie obchodních partnerů „member“ a „premium“ a přináší širší spektrum výhod pro partnery z obou skupin.
Cílem zavedení partnerské kategorie Premium je podpořit rozvoj pevnějších, dlouhodobějších obchodních vztahů mezi společností Lenovo a jejími nejaktivnějšími obchodními partnery. Pro vstup do této kategorie musí partneři vyhovět řadě obchodních a technických podmínek, včetně vytvoření vzájemně odsouhlaseného ročního plánu. Status Premium Partner (přístupný stávajícím i novým partnerům) mimo jiné zahrnuje atraktivní bonusové rabaty na produkty Lenovo TopSeller a standardní rabaty na celou nabídku produktů Lenovo. Premium Partneři dále těží ze štědré podpory společného marketingu a přístupu k obchodním příležitostem firmy.
„Cítíme se mnohem jistěji,“ uvádí Jacques Théfo, generální ředitel francouzského internetového obchodu Misco. „Díky novému přístupu s dlouhodobějším plánováním budeme moci lépe investovat. Máme jasnou představu, kam společně s výrobcem Lenovo směřujeme.“
Kromě zajímavějších výhod pro všechny členy Lenovo Partner Network přináší program nové výhody Premium Partner Benefits. Spadá sem vše od nových pobídek pro prodejce a nároku na speciální nabídky až po záznamy ze starších školení a zjednodušené přihlašovací procedury.
„Lenovu se podařilo partnerství výrazněji strukturovat a odměnit ty, kteří Lenovu přinášejí větší hodnotu,“ uvádí Jonathan Wall, marketingový ředitel britského internetového obchodu dabs.com. „Ukazuje to pozitivní přístup Lenova k budoucnosti a zájem o partnery, kteří rostou a mají ambice na další rozvoj.“
„Pro partnery s vyšší přidanou hodnotou a pro online prodejce, kteří jsou naopak citliví na cenu, program vytváří podmínky ke zlepšení služeb pro jejich zákazníky a zvýšení výnosů,“ řekl Vincent Fauquenot, vicepresident Lenovo EMEA. „Naším cílem je vytvořit z firmy Lenovo nejzajímavějšího partnera pro obchodníky i distributory v regionu.“