HP posílí svůj prodejní kanál
20. 5. 2008 08:12 Rubrika: Tiskové zprávy
HP posílí svůj prodejní kanál prostřednictvím inovovaného HP Preferred Partner programu
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
V průběhu své konference pro region EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) představila společnost Hewlett-Packard plány na modernizaci a rozšíření HP Preferred Partner Programu. Počátkem listopadu spustí HP nové investice do partnerské organizace, z nichž budou financovány nové iniciativy, které mají výrazně podpořit růst a upevnit vedoucí pozice na trhu nejvýznamějších resellerů v regionu. V rámci regionu EMEA bude navíc zřízena nová úroveň GOLD Partner a nová specializace - Virtualization specialization.
Dalším parametrem úspěchu obchodních partnerů HP je douhodobá spolupráce HP se společností Microsoft. Z tohoto prověřeného partnerství budou plynout špičkovým partnerům stále nové prodejní a marketingové benefity.
Specializovaní partneři obou společností označeni a schváleni jako HP a Microsoft Frontline partneři, získají lepší vzdělávací podmínky, prodejní slevy a novou obchodní podporu.
"V naši partnerskou strategii teď věříme víc než kdy jindy," uvedl ředitel Partnerské Organizace HP pro Českou republiku Pavel Machovský. "Náš programový závazek je definován obchodními výsledky a budeme intenzivně investovat do partnerů, kteří tuto vizi sdílejí, aby pro ně byla spolupráce s námi jednodušší a přínosnější."
Rozvoj Preferred partnerů a nová GOLD úroveň
Preferred Partner Program nabízí resellerům možnost maximálně využít výhod plynoucích ze spolupráce s HP – jako například správu obchodních příležitostí (Account management) HP, vzdělávání na světové úrovni, použití loga Preferred Partner a zvýhodněné ceny.
Přidáním nové úrovně Gold Preferred Partner HP rovněž rozšiřuje program pro partnery, kteří se chtějí specializovat nebo značně investovat s HP. Ve srovnání s běžnými Preferred partnery budou mít Gold Preferred partneři například výhodu většího odlišení se od ostatních a vyšší úrovně odměn a rozvojových fondů. Kromě exkluzivního přístupu k některým programům HP získají také výhradní použití loga HP Gold.
"Důležitým cílem pro nás v ČR i nadále zůstane snaha diferencovat přístup HP k našim partnerům tak, aby míra podpory v rámci Preferred Partner Programu byla pro různé skupiny partnerů co nejefektivnější a přispěla tak k oboustrannému naplnění společných obchodních cílů", řekl Pavel Machovský. "Proto využijeme všech novinek Preferred Partner Programu tak, abychom se stali tím nejzajímavějším výrobcem jak pro očekávanou významně rozšířenou skupinu preferovaných partnerů střední a menší velikosti, tak samozřejmě i pro obratově největší a do vzdělávání nejvíce investující HP resellery," dodal. "Více detailů, týkajících se nového programu budeme našim stávajícím a budoucím partnerům komunikovat na několika setkáních v červnu a pak průběžně v dalších měsících v médiích“, řekla Zuzana Necpalová, marketingová manažerka HP partnerske organizace.
Nová Virtualizační specializace
K dalšímu rozšíření produktů HP a řešením, směřujícím k vedoucímu postavení Preferred partnerů, také společnost uvedla novou Virtualizační specializaci, která zahrnuje servery, storage, software, síťové technologie a řešení vzdáleného přístupu klienta. Podle průmyslových analytiků firmy IDC se očekává, že virtualizace služeb na trhu dosáhne v roce 2011 výše 11.7 miliardy dolarů.
Aby kvalifikovaní reselleři zhodnotili tuto významnou příležitost na trhu, umožní společnost HP Preferred partnerům vstup do specializace z obou obchodních skupin - divize Personal Systems Group nebo Enterprise Servers and Storage. Tato první cross-business specializace odráží úmysl HP zjednodušit obchodní operace pro partnery.
Od roku 2005, kdy HP poprvé představila Preferred Partner Program, pokračuje společnost v posilování svých marketingových investic do této vybrané skupiny nejvýznamějších resellerů. Z těchto HP Preferred Partnerů, kteří přispívají působivými 65 procenty k celkovým nepřímým tržbám HP v České republice, je více než 41 partnerů, specializovaných na komplexní technologické portfolio HP.