Nokia Nseries - International Advertising Festival

11. 6. 2008 15:54    Rubrika: Tiskové zprávy

Tvůrčí aktivity řady Nokia Nseries na mezinárodním festivalu reklamy International Advertising Festival v Cannes

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost Nokia oznámila, že se řada Nokia Nseries stává exkluzivním telekomunikačním sponzorem prestižní soutěže Young Lions Film Competition, jejímž cílem je podporovat a vychovávat mladé talenty v oboru reklamy. Nokia poskytne každému z tvůrčích štábů, které se zúčastní filmové části soutěže, mobilní přístroj z řady Nokia Nseries. S jeho pomocí si členové štábu budou moci natočit svůj soutěžní snímek jako příspěvek do této každoroční renomované soutěže. Během natáčení soutěžních snímků tvůrčími štáby bude společnost Nokia shromažďovat filmový materiál pro účely dokumentárního filmu „ze zákulisí natáčení“ zachycujícího nejlepší momenty štábu v akci. Videa budou zveřejňována formou pravidelných videoblogů na adrese www.nseries.com/cannes.

„Soutěž Young Lions Competition je skvělou příležitostí k prezentaci naší řady Nokia Nseries jako těch nejvhodnějších mobilních zařízení určených pro tvorbu a kreativní přístup k multimediálním obsahům. Mobilní přístroje Nokia Nseries umožňují uživatelům díky vybavení nejmodernějšími technologiemi záznamu fotografií a videosnímků s funkcemi sdílení plně využít své kreativity,“ říká Johan Eidhagen, marketingový ředitel kategorie Explore společnosti Nokia.

Soutěž Young Lions Competition se uskuteční v týdnu od 15. do 21. června 2008, kdy probíhá renomovaný mezinárodní festival reklamy Cannes Lions International Advertising Festival, známý také pod názvem „Oscary v reklamní branži”. Podle zprávy organizace zajišťující festivalovou soutěž se akce zúčastní celkem 27 tvůrčích štábů, které během 48 hodin natočí a sestříhají za pomoci telefonu Nokia Nseries šedesátivteřinový hraný klip. Vítězné snímky budou vyhlášeny 21. června.

Soutěž Young Lions Competition je určena profesionálům v reklamě do 28 let věku a zúčastní se jí tvůrčí štáby z celého světa. Účastníci byli vybráni během přípravných kol v jednotlivých zemích a nejlepší z nich se zúčastní klání přímo v Cannes.

Společnost Nokia rovněž pořádá kreativní dílnu s názvem „The Cannes Experiment“, která bude zájemcům k dispozici ve Festivalovém paláci a poskytne všem festivalovým návštěvníkům příležitost k práci s vybranými a speciálně upravenými zařízeními Nokia Nseries. Zároveň umožní vzniklá díla prezentovat v rámci celosvětově vysílané televizní show, která bude snímána za pomoci stejných mobilních zařízení řady Nokia Nseries. Uskuteční se zde rovněž přednášky o využití těchto přístrojů ve tvůrčím procesu, například s využitím jedinečných způsobů záznamu fotografií a videosnímků.

Mobilní přístroje řady Nokia Nseries jsou technologicky vyspělé mobilní telefony, které propojují funkce mnoha jednoúčelových přenosných zařízení v mnohoúčelovém kombinovaném přístroji se stálým online připojením a s využitím bohatých možností, které přináší web 2.0. Tato produktová řada zahrnuje pokrokové mobilní i nemobilní druhy připojení jako jsou např. 3G, WLAN a HSDPA, novátorské funkce snímání fotografií a videozáznamů včetně vybavení kamerami s rozlišením v řádu megapixelů a optikou značky Carl Zeiss, funkce rychlého a intuitivního online sdílení a mnoho dalšího. Vlajkovým produktem této řady je Nokia N95, ověnčená řadou vítězství v testech, mnoha oceněními a uznáním ze strany zákazníků, operátorů i odborníků.

Mezinárodní festival reklamy Cannes Lions International Advertising Festival je největším setkáním reklamních profesionálů a zadavatelů reklamy a současně místem udílení nejprestižnějších výročních cen v oblasti reklamy. Každoročně se sem sjíždí více než 10 000 návštěvníků působících v reklamním průmyslu a spřízněných odvětvích, kteří zde oceňují to nejlepší z tvorby napříč všemi médii, diskutují o problémech spojených s touto oblastí a navazují vzájemnou spolupráci.

Více informací naleznete na: www.nseries.com/cannes.

Tiskové zprávy

Diskuse