Oracle Universal Online Archive
11. 6. 2008 16:36 Rubrika: Tiskové zprávy
Zároveň Oracle uvádí na trh škálovatelné a za provozu rozšiřitelné rozhraní pro archivaci e-mailů Oracle E-mail Archive Service.
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Oracle rozšiřuje svou nabídku řešení pro správu podnikového obsahu uvedením produktů Oracle Universal Online Archive a Oracle E-mail Archive Service, součásti Oracle Fusion Middleware.
Oracle Universal Online Archive poskytuje vysoce škálovatelný a spravovatelný archivační systém, který spojuje osvědčenou infrastrukturu Oracle Database a standardizovanou, za provozu rozšiřitelnou, architekturou Oracle Fusion Middleware se strojem pro zpracování velkého objemu příchozích dat. Zjednodušuje tak archivaci, správu a rychlé vyhledávání různých typů obsahu.
Oracle E-mail Archive Service v kombinaci s Oracle Online Archive poskytuje optimalizované archivační rozhraní pro Microsoft Exchange, IBM Lotus Notes a e-mailové systémy založené na protokolu SMTP.
Oracle Universal Online Archive a Oracle E-mail Archive Service pomáhají podnikům snížit náklady na provoz datových úložišť a informačních technologií, zvýšit výkon a zabezpečení e-mailu a snížit náklady a rizika spojená s vyhledáváním elektronických dokladů a přípravou na soudní spory.
„Oracle má několik desetiletí zkušeností s efektivní a bezpečnou správou obrovských objemů dat. Oracle Universal Online Archive využívá tyto znalosti při aktivní archivaci různých typů nestrukturovaného obsahu a zejména e-mailů. Výsledkem je ojediněle flexibilní archivační platforma, která snižuje náklady na IT, zjednodušuje integraci zabezpečení a zásad uchovávání dokladů do archivačního procesu a usnadňuje přístup koncových uživatelů k současným a archivovaným informacím,“ řekl Frank Radichel, viceprezident vývoje softwaru ve společnosti Oracle.
Řešení Oracle pro správu obsahu
Oracle Content Management je jednotná platforma pro správu podnikového obsahu, která umožňuje zákazníkům využívat prvotřídní funkčnost pro správu dokumentů, webového obsahu, digitálního majetku a dokladů při budování vlastních podnikových aplikací. Vybudování infrastruktury pro správu podnikového obsahu aplikacemi pomáhá zákazníkům snižovat náklady, snadno sdílet obsah napříč celým podnikem, minimalizovat rizika, automatizovat nákladné, časově náročné a manuální procesy a konsolidovat větší množství webových serverů na jedinou platformu. Další informace o řešení Oracle Content Management najdete na webu http://www.oracle.com/goto/contentmanagement.