Telefónica O2 - Kvídovo volání slaví první úspěchy
19. 6. 2008 08:34 Rubrika: Tiskové zprávy
Služba Kvídovo volání, která umožňuje volat po dobu jedné minuty do jakékoliv mobilní i fixní sítě v ČR zcela zdarma, zaznamenává u zákazníků od svého uvedení na tuzemský trh nebývalý zájem. Od představení služby se podle statistik společnosti Telefónica O2 uskutečnilo přes 613 tisíc hovorů.
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Službu za první měsíc a půl využívali nejvíce zákazníci z měst s 20 až 50 tisíci obyvateli. Z hlediska segmentace patřili mezi nejvíce volající studenti, zejména vysokých škol a mladé rodiny s jedním až dvěma dětmi.
" Velmi nás těší obrovský zájem o Kvídovo volání mezi našimi zákazníky. Podle prvních reakcí, které máme od uživatelů je zřejmé, že Kvído si už po prvním měsíci našel své fanoušky. To dokazuje i téměř 12 tisíc registrovaných zákazníků na www.platitokvido.cz, kteří využívají výhody zdvojnásobení počtu minut. Tento fakt je pro nás důležitý i jako zpětná vazba na implementaci nestandardní formy reklamy na trhu a její další rozvoj,"uvádí Jana Vyhlídalová, ředitelka pro Informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2.
Také mezi zadavateli reklamních kampaní vzbudila služba Kvídovo volání značný ohlas. Svědčí o tom zvučná jména společností - např. Cofidis, Česká pojišťovna, Microsoft jenž patřily mezi největší inzerenty v tomto období.
O výhodách tohoto netradičního reklamního formátu, který přináší dokonalé zacílení, pružnost a měřitelnost, svědčí 1% celková interaktivita. Ta vypovídá o tom, kolik zákazníků využilo možnost přepojit se nebo informovat formou SMS o nabídce inzerenta. Tato úspěšnost je dvakrát větší v porovnání s ostatními interaktivními médii, jako například internet nebo přímá komunikace.
Kvídovo volání je v současné době určeno všem mobilním i fixním zákazníkům společnosti Telefónica O2. Pro využití služby stačí před hovorem vytočit speciální číslo 829 829 829 a vyslechnout si krátké reklamní sdělení sponzora hovoru. Pak uživatelé navolí telefonní číslo volaného, vyslechnou si druhý reklamní spot a volají jednu minutu zadarmo. Po 45 vteřinách hovoru budou vždy upozorněni o blížícím se konci sponzorovaného hovoru.
V první fázi může každý uživatel uskutečnit až 10 sponzorovaných volání týdně. Pro navýšení týdenního limitu hovorů až na dvojnásobek stačí pouze jednoduchá registrace uživatele na internetových stránkách www.platitokvido.cza zákazník tak získá až 80 minut volání na měsíc.
Službu Kvídovo volání není možné využívat při volání z veřejných telefonních automatů. Nevztahuje se také na hovory na čísla se zvýšenou tarifikací ani na volání do zahraničí či naopak.