Telefónica O2 nabízí VoIP technologie
8. 7. 2008 13:02 Rubrika: Tiskové zprávy
Neomezená linka pro efektivnější podnikání
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Jednoduché a přehledné řešení pro firemní zákazníky nabízí společnost Telefónica O2. Ta poskytuje službu O2 Neomezená linka, která je založena na bázi VOIP technologií a umožňuje integrovat hlasové i datové spojení s okolním světem do jediné přípojky. Služba, kterou využijí především malé a střední firmy, sází na maximální jednoduchost, komfort a možnost rychlého rozšíření o další uživatele.
VoIP jinak také IP telefonie, umožňuje jednoduše řečeno přenášet hlas přes datové linky. IP Centrex je technologie, která doplňuje VoIP o funkce pobočkové ústředny a telefonní PC aplikace jako ovládání hovorů z počítače nebo volbou z telefonního seznamu kliknutím na vyhledanou osobu.
Hlavním benefitem služeb je přístup k virtuální telefonní ústředně bez investic do jejího pořízení, správy a provozu. Virtuální znamená i to, že je možné ji využívat i na více lokalitách jako jednotného systému. Koncoví uživatelé navíc získají možnost personalizace - vlastnosti služby si mohou jednoduše nastavit přímo ze svého počítače a flexibilitu - počet uživatelů (tel. čísel) lze snadno měnit. Pro rozlišení nabídky pro oba segmenty, dostala služba pro střední a malé firmy název O2 Neomezená linka a korporátním zákazníkům je nabízena pod názvem O2 Virtuální ústředna. Služba je provozována ve spolupráci s Ericssonem Czech Republic.
Ve verzi O2 Neomezená linka zákazník navíc získá i neomezené volání na všechna pevná čísla v ČR a IP telefon dle výběru. Měsíční poplatek za uživatele pak činí 230 Kč pokud si vybere standardní IP telefon a 280 Kč pro nadstandardní verzi přístroje. Volitelně je možné si za 500 Kč pořídit balíček 1000 minut pro volání do mobilních sítí v ČR.