Ericsson - VoIP Centrex pro společnost Telefónica O2

9. 7. 2008 14:28    Rubrika: Tiskové zprávy

Ericsson dodává VoIP Centrex společnosti Telefónica O2

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Ericsson spol. s r. o. zavedla VoIP Centrex do sítě společnosti Telefónica O2. Operátor již komerčně spustil službu pod názvy "O2 Unlimited line" a "O2 Virtual Exchange"

Řešení VoIP Centrex Ericsson je založeno na IP multimediálním subsystému (IMS). Společnosti Telefónica O2 umožňuje poskytovat svým zákazníkům z řad podnikatelských subjektů služby virtuální PBX. IP Centrex je výhodný pro malé i velké společnosti. S řešením virtuální PBX již zákazníci nepotřebují hardware pobočkové ústředny, protože o provoz, údržbu a aktualizace virtuální PBX pečuje společnost Telefónica O2.

Kontrakt zahrnuje také služby systémové integrace, kde značná část souvisí s rozsáhlou zákaznickou úpravou internetového portálu.

VoIP Centrex představuje rozšíření dříve implementovaného IMS řešení Ericsson, používaného pro propojení pobočkových útředen prostřednictvím IP protokolu (business trunking). Kompletní dodávka zahrnuje komponenty v přístupové i spojovací části sítě a současně i aplikační servery. Ty umožňují spojovat pomocí IMS služby pevných a mobilních telefonních linek do nabídky služeb konvergovaných, jako jsou IP telefonie a multimediální služby.

Telefónica O2 zavedla službu VoIP Centrex pod názvem "O2 Unlimited line", která se zaměřuje na sektor malých a středně velkých společností, a brzy bude zaveden také VoIP Centrex pro velké společnosti.

"Jsme rádi, že můžeme rozšířit spolupráci s Ericssonem, díky čemuž podpoříme naše zákazníky zavedením nových služeb. Budou mít prospěch z řady funkcí, např. integrace telefonu a počítače bude umožňovat zákazníkům vytáčet čísla přímo z Outlooku" říká Fernando Astiaso, více-prezident obchodní sekce společnosti Telefónica O2.

"Implementace VoIP Centrex posílí naši pozici skutečného partnera společnosti Telefónica O2. Je to další řešení skupiny IMS, které umožňuje operátorovi o zákazníky bojovat mnohem efektivněji" říká Roman Stupka, prezident společnosti Ericsson spol. s r. o.

Tiskové zprávy

Diskuse