HP - nový software a služby

25. 7. 2008 21:28    Rubrika: Tiskové zprávy

Nový software a služby HP pomohou firmám získat vyšší hodnotu z investic do informačních technologií

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost HP oznámila uvedení nových řešení, která pomohou IT ředitelům lépe nastavovat priority a sladit investice s obchodními strategiemi a cíli.
Nová verze produktu HP Project and Portfolio Management (PPM) Center 7.5, který patří do rodiny komplexního softwarového portfolia HP Business Technology Optimization (BTO), přináší integrované funkce pro správu IT včetně řízení projektů a portfolia, správy životních cyklů aplikací a správy IT služeb.
IT ředitelé, kteří vyžadují kvalitní i podrobný přehled pro lepší sledování a správu technologických investic napříč celou IT organizací, maximálně ocení nové integrace produktu HP PPM Center 7.5 a softwaru HP BTO:
• HP Service Management Center – poskytuje pojetí správy IT na základě služeb. Zainteresované strany získávají přehled prostřednictvím jediného integrovaného systému, jenž poskytuje transparentnost ve všech stádiích procesu zpracování požadavku.
• HP Quality Center – poskytuje „oddělení řízení kvality v krabici,“ takže firmy mohou vybudovat a podporovat centrum zajištění kvality pomocí nástroje HP Center Management for Quality Center.
• HP Universal Configuration Management Database (CMDB) – snižuje rizika v podnikání prostřednictvím proaktivní správy dopadu změn a definování daných položek konfigurace v dřívějším stádiu životního cyklu změn.
„Pro IT ředitele je často obtížné sledovat investice a prokázat jejich hodnotu pro podnik, neboť se potýkají se špatně definovanými kontrolami, bilancemi a nejasnými výsledky. IT oddělení se tak v současném ekonomickém klimatu dostávají do velmi zranitelné pozice,“ řekl Ken Cheney, ředitel divize products, Project and Portfolio Management Center ve společnosti HP. „Efektivní portfolio HP BTO umožňuje IT ředitelům dokázat věrohodnost, kompetenci a efektivitu svých procesů, což je klíčem k prokázání hodnoty informačních technologií pro podnik.“
V nedávném průzkumu agentury Economist Intelligence Unit(1), který byl proveden mezi 1 125 IT manažery po celém světě, uvedla většina respondentů, že by jim se zlepšováním obchodních výsledků nejvíce pomohla integrace IT. Celých 80 % respondentů navíc souhlasilo s tím, že automatizace IT funkcí prokazatelně uvolňuje čas a prostředky pro inovace.
Hlavní vylepšení produktu HP PPM Center:
• Automatické pracovní postupy, zdokonalené nástroje pro týmovou spolupráci a užší integrace se stávajícími implementacemi aplikace Microsoft Project zvýší produktivitu koncových uživatelů a pomohou zákazníkům rychleji získat praktickou hodnotu.
• Vylepšení modulů pro správu požadavků, správu portfolia, správu prostředků, řízení projektů a řízení času založená na podnětech zákazníků.
• Vyspělé možnosti konfigurace okamžitě zvyšují produktivitu a odrážejí organizační procesy a struktury.
• Nové elektronické kurzy End-User Training (EUT) zaměřené na řízení projektů a správu požadavků, které nabízí divize HP Software Education Services, pomohou koncovým zákazníkům zvýšit osvojení a spokojenost s novými produkty.
• Vylepšené služby divize HP Software Professional Services včetně služeb QuickStarts, Blueprint a Implementation Review pomohou zákazníkům určit správný výchozí bod, udržet dynamiku implementace a dosáhnout rychlé návratnosti investice do produktu HP PPM Center.
„Jako společnost z žebříčku FORTUNE 125 a jeden z největších amerických dodavatelů energií vyžaduje Constellation Energy striktní soustředění na efektivitu provozu, aby dosahovala dlouhodobého růstu a udržela svou konkurenceschopnost,“ řekl Jeff Johnson, viceprezident pro infrastrukturu ve společnosti Constellation Energy. „HP nám jako důležitý technologický partner nabízí integrovanou platformu pro komplexní správu všech IT služeb poskytovaných podniku. Ucelený přístup HP pomáhá celé naší IT divizi automatizovat samostatné funkce, sladit investice do IT se strategickými cíli a snižovat náklady i rizika pro podnik.“

Nutnost integrace a automatizace IT procesů je dána nevyhovující koordinací práce napříč tradičními funkčními odděleními strategie, aplikací a provozu uvnitř IT organizací. Špatný přehled o činnosti jednotlivých funkcí spolu se spoléháním na roztříštěné a ruční nástroje komplikuje zákazníkům priorizaci a správu zásadních technologických iniciativ.

HP PPM Center pomáhá IT oddělením lépe podpořit klíčové technologické iniciativy včetně nasazení architektur orientovaných na služby, outsourcingu více dodavatelům, konsolidace datových center a zajištění shody s předpisy. Navíc podporuje metodiku ITIL v3 a další procesní vylepšení pro upgrady aplikací a racionalizaci aplikačního portfolia.

Forrester Research uvádí, že „software Business Technology Optimization (BTO) dělá ze společnosti HP velice vhodného kandidáta pro dodávky integrovaného řešení IT správy. ... To znamená, že se tento produkt zvlášť dobře hodí pro zákazníky, kteří chtějí dostat všechny výdaje za IT pod kontrolu a potřebují tento software dále doplnit plnohodnotným řešením správy portfolia projektů.“(2)

Řešení HP PPM Center je nabízeno buď pro interní implementaci, nebo jako služba HP Software-as-a-Service (SaaS). Mezi další produkty nabízené formou služby HP SaaS patří HP Quality Center, HP Service Manager, HP Performance Center, HP Application Security Center a HP Business Availability Center.

Tiskové zprávy

Diskuse