Vodafone - tendr online verzi časopisu ČILICHILI

19. 8. 2008 15:45    Rubrika: Tiskové zprávy

Vodafone vyhlásil tendr na online verzi svého časopisu ČILICHILI

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Praha, 19. srpna 2008 Čtyři agentury dostaly pozvánku do výběrového řízení na provozování online verze časopisu ČILICHILI. Vítěze vyhlásí Vodafone do konce srpna a www.cilichili.cz chce v nové podobě spustit už letos na podzim.

Do tendru si Vodafone vybral agentury, které nedávno úspěšně prošly výběrovým řízením na jeho rozsáhlé interaktivní marketingové aktivity. Svou kreativitu předvedou 1. Multimediální, Advertures, Boomerang Digital a Media Factory.

„Vítěz bude zabezpečovat technické zázemí, kreativní část a bude se také z velké části podílet na vytváření multimediálního obsahu online verze ČILICHILI. Ta bude denně aktualizována a čtenářům zdarma přístupná buď přímo nebo přes webové stránky Vodafonu, které měsíčně navštíví 1,9 milionu unikátních návštěvníků. Šéfredaktorem online verze bude Michal Schindler, který vede i redakci tištěného časopisu,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Časopis ČILICHILI vychází od roku 2004, nyní v nákladu 130 000 výtisků měsíčně. Připravuje pro čtenáře nejen aktuální nabídku produktů a služeb Vodafonu, ale i „pořádnou porci pěkně ostrého čtení“, jak se píše na obálce. Od svého vzniku získalo ČILICHILI už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis.

Mezi čtenáři jsou podle nezávislých průzkumů agentury Millward Brown populární zejména nejdrsnější satirické rubriky „O čem si píší slavní“ nebo „Genetická laboratoř“, které se nevybíravě baví na účet takzvaných celebrit. Online verze ČILICHILI má za cíl vyrovnat se kvalitou časopisu a přinést díky multimediálnímu a interaktivnímu prostředí internetu ještě bohatší nebo dokonce zcela nový obsah.

Tiskové zprávy

Diskuse