David Ferguson hlavním marketingovým ředitelem AVG Technologies
21. 10. 2008 20:33 Rubrika: Tiskové zprávy
David Ferguson je hlavním marketingovým ředitelem v AVG Technologies
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost AVG Technologies, přední dodavatel bezpečnostního software, ohlásila nástup Davida Fergusona na nově vytvořenou pozici Chief Marketing Officer. Ve své funkci bude odpovídat za globální marketing a online prodej. Na stejné pozici pracoval ve společnosti Dot Mobile, která úzce spolupracuje s mobilním operátorem Vodafone.
„David přináší do AVG bohaté zkušenosti z oblasti marketingu, online obchodu a technologií,“ řekl generální ředitel AVG Technologies J. R. Smith. „Obchod se softwarem se stále více přesouvá na internet, proto jsou pro nás velmi důležité Davidovy letité zkušenosti s online obchodováním v segmentu koncových uživatelů a malých a středních firem.“
David Ferguson působil předtím deset let v sektoru poskytovatelů internetových služeb a v oblasti telekomunikací. Nejdříve pracoval jako Group Director u kabelového operátora Telewest, kde jeho odpovědnost spočívala v budování obchodních jednotek zaměřených na malé a střední podniky a v budování přenosu širokopásmového signálu. Poté spoluzakládal průkopníka mezi DSL operátory, společnost Bulldog Broadband, kde byl zároveň marketingovým ředitelem. Bulldog Broadband později koupila společnost Cable & Wireless. David začínal kariéru v oblasti konzultačního managementu, když pracoval pro firmy jako Ernst & Young nebo CACI Inc., a to na celosvětových projektech, zaměřených především na strategii distribuce, vstup na mezinárodní trhy, segmentaci trhu nebo databázový marketing.
„Jsem nadšený, že se můžu připojit k AVG právě v čase mimořádné mezinárodní expanze,“ dodává David Ferguson. „Máme jedinečnou možnost budovat obchodní příležitosti na klíčových trzích po celém světě, zvláště pak v oblasti online prodeje.“