Makro představuje projekt Mphone
30. 10. 2008 16:38 Rubrika: Tiskové zprávy
Makro spouští nové tarify Mphone – nabízí levnější volání svým zákazníkům
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost Makro ve spolupráci se společností Telefónica O2 Czech Republic spouští od 31. října unikátní projekt v oblasti mobilní komunikace. Na základě smlouvy o partnerství byl vytvořen koncept tří tarifů pro mobilní komunikaci, doplněný o loajalitní prvek navázaný na nákupní chování zákazníka ve velkoobchodních střediscích Makro. Tyto speciální tarify jsou určeny výhradně pro registrované zákazníky Makro a jsou komunikován pod názvem Mphone. Nabídka se soustřeďuje na bezkonkurenční ceny za volání a SMS, což jsou produkty, které využívají všichni zákazníci Makro.
Obsahem celého projektu je nabídka tří výhodných tarifů pojmenovaných Mphone Mini, Mphone Midi, Mphone Maxi, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut, které má zákazník k dispozici. Vzhledem k velikosti typického zákazníka Makro byla nabídka doplněna o službu 3 partneři, která umožňuje zákazníkovi označit 3 čísla, na která volá s dodatečnou slevou 25%. Po vyvolání volných minut se uplatňuje jednotná sazba do volání do všech sítí, kromě volání mezi tarify Mphone, které je opět zvýhodněno. Tyto základní rysy produktu byly vytvořeny na základě analýzy profilu typického zákazníka Makro, kterými jsou v převážné většině živnostníci nebo malí podnikatelé.
Hlavní specifikum produktu představuje propojení tarifů na nákupní chování zákazníka v Makro, kdy zákazník má každý měsíc možnost získat dodatečné volné jednotky (minuty a SMS) za nákupní chování v Makro.
„Naší snahou je pomoci našim zákazníkům snižovat náklady na provoz jejich firem
a zvyšovat tak jejich konkurenceschopnost na českém trhu. Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Za nákupy budou zákazníci dostávat další volné minuty a SMS,“ říká Aleš Drábek, customer director společnosti Makro a dodává: „Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci a dále podpoří vnímání Makro jako Partnera profesionálů, což je poslání naší společnosti“.
„Jsme potěšeni, že díky spolupráci se společností Makro, máme další možnost oslovit zákazníky z řad živnostníků a podnikatelů prostřednictvím nabídky Mphone tarifů. Jako přední poskytovatel telekomunikačních služeb v České republice se snažíme přicházet na trh s produkty šitými na míru jednotlivým skupinám uživatelů. Pevně věříme, že Mphone tarify se stanou oblíbenou službou pro všechny Makro zákazníky,“ říká Jan Karas, ředitel marketingu pro residentní segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic.
Hlavní cílovou skupinou jsou především drobní podnikatelé v oblasti gastronomie,
nezávislého maloobchodu a malé a středně velké kanceláře, jenž představují cílovou zákaznickou skupinu společnosti Makro.
Prodej tarifů bude probíhat formou přímého prodeje ve velkoobchodech Makro, kde je vyčleněn samostatný prodejní prostor, který je označen výrazně logem Mphone. Poprodejní servis je zajištěn prostřednictvím klientského centra společnosti Telefónica O2.