Web GTS Novera bodoval v žebříčku WebTop100
4. 11. 2008 17:41 Rubrika: Tiskové zprávy
Web GTS Novera bodoval v žebříčku WebTop100
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Internetová prezentace celonárodního telekomunikačního operátora GTS Novera bodovala v žebříčku WebTop100. Výsledky letošního ročníku pravidelné soutěže byly vyhlášeny na konci minulého týdne. Web www.gtsnovera.cz, který se v březnu 2008 dočkal nového designu, struktury i obsahu, se v hlavním žebříčku umístil na šesté pozici. V kategorii Telekomunikace a IT pak obsadil čtvrté místo. Pro GTS Noveru jsou tyto výsledky druhým letošním oceněním jejího webu ve významné soutěži – v dubnu bylo řešení oceněno porotou soutěže Zlatý středník jako nejlepší firemní on-line prezentace.
„Význam internetových stránek v posledních letech prudce roste – a platí to především při komunikaci s firemními zákazníky. Ti jsou naší klíčovou cílovou skupinou, proto si získaného ocenění velice vážíme,“ říká Petr Vyhnálek, manažer marketingové komunikace společnosti GTS Novera. „Inovované webové stránky, které jsme spustili v březnu tohoto roku, nabízejí zejména vysokou informační hodnotu a přesné cílení na jednotlivé zákaznické segmenty. Při tvorbě nových stránek jsme spolupracovali se zaměstnanci. Namísto standardních fotografií z databank, které působí poněkud sterilně, jsme zvolili doprovodné fotografie, na nichž se objevují konkrétní zaměstnanci naší firmy. Stránky tak získaly osobitější a přátelštější vzhled." upozorňuje na netradiční pojetí použitých fotografií.
Autorem internetových stránek společnosti GTS Novera je společnost FG Forest. Inovovaný web spuštěný letos v březnu přináší přehlednější uspořádání firemních i produktových informací. Ty jsou doplněny množstvím aktuálních případových studií, díky kterým mohou potenciální zákazníci získat konkrétní představu o využití nabízených telekomunikačních služeb a řešení.
Projekt WebTop100 (www.webtop100.cz) porovnává weby firem působících v České republice a to jak napříč celým internetem, tak vzájemně v rámci oboru podnikání. Internetové prezentace hodnotí odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání z hlediska použitelnosti, grafického provedení, technického řešení, marketingu a přínosu pro uživatele.