Genesys Enterprise Telephony Server
13. 11. 2008 21:57 Rubrika: Tiskové zprávy
Firmy mohou díky řešení GETS snížit telekomunikační poplatky až o 25 procent
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Propojením telefonních ústředen a linek s počítači všech pracovníků uvnitř společnosti mohou firmy významně ušetřit a zvýšit produktivitu práce. Jediným klepnutím mohou zaměstnanci zjistit dostupnost volaného, vytočit jeho telefonní číslo či uspořádat konferenční hovor.
Podstatně snížit telekomunikační náklady, zvýšit produktivitu práce a snížit náklady při přechodu na stále populárnější IP telefonii. To vše umožňuje ambiciózní řešení Genesys Enterprise Telephony Server (dále jen GETS) ve spojení s Microsoft Office Communications Server 2007 (dále jen OCS \xB407). „Řešení umožňuje snížit firmám náklady na běžné telefonní a konferenční hovory až o 25 procent a zároveň prodloužit dobu užívání současných telefonních ústředen,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.
Telekomunikační řešení GETS je integrováno do počítače, což uživatelům umožňuje nejen vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, ale hlavně zjistit, jestli jsou volané osoby vůbec dostupné. Jediným klepnutím lze uskutečnit hovor či naplánovat telefonní konferenci. Přehled o zmeškaných hovorech uživatelé získají e-mailem a samozřejmostí je přesměrování hovorů na jiná čísla.
Aplikace šetří firemním uživatelům zejména čas, který by jinak museli strávit přepínáním mezi aplikacemi, vyhledáváním kontaktů, voláním a organizováním konferenčních hovorů v okamžiku, kdy jsou volané osoby zaneprázdněny. „Přístup k funkcím telefonu a jejich ovládání prostřednictvím počítače zjednodušují komunikaci a hlavně zabraňují zbytečným pokusům kontaktovat osobu, která je nedostupná,“ dodal Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.
Společnost Microsoft v redmondské centrále například využívá GETS v kombinaci s platformou Microsoft Real-Time Collaboration pro komunikaci prostřednictvím 40 tisíc počítačů. Microsoft hodnotí zvyšující se produktivitu práce velmi pozitivně: „Zaměstnanci tvrdí, že telefonické řešení jim umožňuje pracovat produktivněji a více využívat stávající nástroje týmové spolupráce,“ řekl Marc Sanders, senior manažer produktu Real-Time Collaboration společnosti Microsoft.
Aplikace GETS je kompatibilní s desítkami ústředen a telekomunikačních platforem. Propojení tradičních telefonních služeb s počítačem prostřednictvím GETS umožňuje využívat jak tradiční telefonní sítě (TDM), tak infrastrukturu založenou na populárním protokolu SIP. „Firmy tak mohou propojit telefonní síť s počítači při využití stávající infrastruktury,“ ubezpečil Martin Veselka.
Kombinace GETS a OCS \xB407 umožňuje následující:
- zjistit dostupnost volaných osob bez ohledu na to, k jaké ústředně jsou připojeny
- inteligentní přesměrování – dynamické přesměrování příchozího hovoru na jakékoli telefonické zařízení
- integrace telefonie s funkcí Microsoft SmartTags umožňuje uživatelům vytočit číslo pouhým klepnutím na jméno kontaktu ve kterékoli aplikaci Microsoft Office
- vytočení libovolného čísla v aplikacích Internet Explorer, Outlook, Word, Excel či prohlížeči Firefox
- řízení telefonie včetně ad-hoc konferenčních hovorů