Lenovo - asistenční balíček ThinkPlus

26. 11. 2008 21:12    Rubrika: Tiskové zprávy

Velké firmy mohou hodit starosti se službami a technickou podporou za hlavu a namísto toho se plně soustředit na své klíčové aktivity

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost Lenovo představuje nový asistenční balíček ThinkPlus, dosud nejkomplexnější servisní balíček, jaký kdy Lenovo svým zákazníkům z řad velkých firem nabídlo. ThinkPlus Priority Support svým uživatelům přináší především podstatně rychlejší řešení problémů a také možnost opřít se o rozsáhlé zkušenosti s používáním produktů řady Think ve velkých korporacích.

Představte si například: ve Spojených státech je hluboká noc a právě v ten okamžik kdesi v Asii spadne systém dodávaný společností Lenovo, jež zajišťuje podporu pro velice důležitý výrobní proces. Právě pro takové případy připravilo Lenovo asistenční službu, jakou nikdy v minulosti nenabízelo. Ústřední komponentou tohoto balíčku je non-stop fungující call-centrum s prioritním přesměrováním na expertní technickou podporu. Díky tomu mohou společnosti redukovat, či dokonce zcela eliminovat náklady na non-stop IT podporu, a tak významně ušetřit. Zároveň to přináší obrovskou výhodu pro produktivitu, neboť je možné se vyhnout zbytečným prolukám u koncových uživatelů.

„Zákazníkům společnosti Lenovo se dostává nejlepší technické podpory v celém počítačovém průmyslu a jasně to potvrzují ocenění, která Lenovo získalo,“ říká viceprezident pro prodej a marketing společnosti Lenovo William Henry Hicks. „ThinkPlus Priority Support ovšem posouvá tuto technickou podporu na ještě vyšší úroveň, a to zejména díky rychlejšímu a přímému přístupu k expertním asistenčním službám, které jsou k dispozici non-stop. Ožehavé problémy lze řešit hned a na místě, bez ohledu na denní dobu. Svým zákazníkům jsme prostě k dispozici, kdykoli to potřebují.“

Co všechno obnáší ThinkPlus Priority Support:

• non-stop telefonní linka pro rychlé dotazy
• prioritní přesměrování hovoru na specializované techniky, kteří řeší problém co nejrychleji
• záruční upgrade do druhého pracovního dne v sídle klienta
• vzestupné řízení: záruka, že problémy budou skutečně vyřešeny
• online služba sledování hovorů pomáhá při řízení komunikace, snižuje administrativní prodlevy
• v call-centrech podpora v lokálních jazycích
• podpora softwaru jiných výrobců a řešení základních problémů, které lze vyřešit přes nastavení programu.1

Lenovo rovněž představuje ThinkPlus Priority 4. Tento produkt je určen pro ty zákazníky, kteří vyžadují ještě rychlejší servis na místě. ThinkPlus Priority 4 obsahuje všechny aspekty ThinkPlus Priority Support a k tomu záruku, že technik se po nahlášení problémů dostaví na místo firmy do 4 hodin a že do stejné doby zajistí i náhradní díly.

Společnost Lenovo se těší vynikající reputaci pro služby poskytované zákazníkům a pro svou technickou podporu. Asociace Technology Business Research nedávno vyhodnotila Lenovo jako nejlepšího výrobce notebooků a desktopů z hlediska kvality a úrovně technické podpory.

Tiskové zprávy

Diskuse