Telefónica O2 dodá nové call centrum pro ČSOB
15. 12. 2008 20:12 Rubrika: Tiskové zprávy
Telefónica O2 dodá nové call centrum pro ČSOB
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Nové call centrum pro zákazníky ČSOB vybuduje do konce roku Telefónica O2. Společnost se stala vítězem výběrového řízení, které banka na dodávku nového kontaktního centra vypsala. V současné době jsou již přípravy na spuštění v plném proudu, na začátek příštího roku se pak plánuje ostrý start a přechod z testovacího režimu do plného provozu. Telefónica tak navazuje na dlouhodobou úspěšnou spolupráci s ČSOB. V současné době pro ni mimo jiné zabezpečuje kompletní ICT formou řízené služby, založené na platformě O2 Managed services.
"Naše společnost je stále úspěšnější ve výběrových řízeních díky tomu, že jsou s námi stávající klienti spokojeni," říká František Schneider, výkonný ředitel pro korporátní prodej společnosti Telefónica O2. "Podařilo se nám vybudovat velmi silnou značku v segmentu, který je mimořádně konkurenční a na kterém působí desítky globálních firem. Dobrá pověst nám potom pomáhá nejen u současných klientů, kteří rozšiřují svou činnost, ale i u nových zakázek. Zadavatelé se na firmy často informují a dobře fungující projekt je ta nejlepší reklama."
V současné době má ČSOB jedno kontaktní centrum v Hradci Králové, které je ale kapacitně zcela vytíženo. Rozhodla se tedy vypsat tender na vybudování a provoz nového pracoviště, které bude umístěno v Náchodě. Telefónica byla vybrána nejen jako dodavatel technologií, ale i jako systémový integrátor a supervizor celého projektu. Při implementaci dojde k řadě vylepšení proti původnímu systému, mimo jiné provázání s CRM aplikacemi, posílení úlohy IVR nebo optimalizace směrování příchozích hovorů podle znalostí a vytíženosti operátora. Vlastní technologie centra bude ve vlastnictví O2 a zákazníkovi bude poskytnuta formou služby. Fyzicky bude umístěna v objektu klienta, připojení vzdálených lokalit bude realizováno pomocí VPN spojů. SLA garantuje dohled služby v rozsahu 24/7/365, veškerá parametrizace a dodávka technologií bude provedena na klíč podle zadávací dokumentace. Telefónica také zajistí SPOC (Single Point Of Contact, jednotné kontaktní místo) pro řešení všech incidentů v oblasti služeb centra.