U:FON ZÍSKAL 100 000. ZÁKAZNÍKA

30. 1. 2009 08:49    Rubrika: Tiskové zprávy

U:FON DNES ZÍSKAL 100 000. ZÁKAZNÍKA

U:FON  ZÍSKAL 100 000. ZÁKAZNÍKA

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Stotisícího zákazníka získala dnes ráno společnost MobilKom provozující mobilní síť U:fon, čímž překročila další velký milník ve své historii. Tohoto výsledku dosáhl U:fon za rok a půl po vstupu na český trh a pouhých šest měsíců po spuštění mobilních hlasových služeb. Každým dnem nyní přibývají stovky dalších zákazníků užívajících jak hlasových, tak datových služeb. S pokrytím populace přes 84 % se tak z U:fona stal etablovaný hráč na českém telekomunikačním trhu.
„Hlavním důvodem, proč jsem se rozhodl pro U:fonovy služby, byla bezkonkurenční cenová nabídka,“ řekl překvapený stotisící zákazník U:fona Filip Vaněk ze společnosti Pragoperun a dodal: „V zaměstnání se zabývám značením pracovních oděvů a jsem pracovně často i několik hodin na telefonu s našimi IT specialisty. Díky U:fonovi si teď budeme volat mezi sebou zdarma.“ Pro jubilejního zákazníka si personál značkové prodejny U:fon Centrum Černý Most připravil jako dárek další mobilní telefon do rodiny.
„Pro všechny z nás v U:fonovi byl rok 2008 velice vzrušující. Pokračujeme v rapidním růstu, rozšiřujeme portfolio služeb, budujeme síť, přinášíme zákazníkům stále lepší hodnotu a zároveň neustále zlepšujeme kvalitu poskytovaných služeb,“ říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Stotisící zákazník je velikým přelomem pro všechny z nás a z U:fona se tím stal významný hráč na trhu. Pro nás je to ale pouze začátek; denně aktivujeme stovky nových účtů pro zákazníky, kteří oceňují hodnotu námi poskytovaných služeb. Je samozřejmě na místě, abychom všem zákazníkům, kteří s námi s důvěrou šli v našich prvních krocích, poděkovali za důvěru.“
Počet zákazníků U:fona a podíl jednotlivých služeb
Celkem k 29. lednu: 100 000 zákazníků
Hlasové služby: 65 000 zákazníků
Mobilní datové služby: 35 000 zákazníků
„Ačkoliv náš segment pevných linek a mobilního internetu neustále roste, prodeje mobilních hlasových služeb od čtvrtého kvartálu minulého roku rapidně akcelerují. Díky balíčkovým slevám či speciální edici 2v1 tarifu Za 300 je výhoda volání a SMS v síti zdarma jasným a srozumitelným řešením pro zákazníky. Okamžitě pochopili, kolik mohou s voláním a SMS v síti zdarma ušetřit. Společně s výhodnou cenou za volání do ostatních sítí za 3,90 Kč vč. DPH se tarif Za 300 stal nejprodávanějším mobilním tarifem U:fona,“ vysvětluje dynamiku růstu zákaznické báze posledních měsíců Lukáš Antoš.

Klíčové milníky v historii U:fona
14. 5. 2007 Vstup U:fona na český trh (pevné linky, mobilní internet)
31. 12. 2007 65 % pokrytí populace
16. 6. 2008 Spuštění mobilních hlasových služeb
Červenec 2008 Vlastní retailové prodejny
Srpen 2008 Vysokorychlostní mobilní Fofr internet Za nula bez paušálu
Září 2008 Revoluční odměňování zákazníků za příchozí hovory z jiných sítí
31. 12. 2008 Více než 84 % pokrytí populace ČR
29. 1. 2009 U:fon dosáhl mety 100 000 aktivních zákazníků


| Diskuse | Tiskové zprávy