HP vylepšilo svoje webové stránky

29. 3. 2009 20:45    Rubrika: Tiskové zprávy

Jednodušší, modernější, stylovější a přehlednější – takové jsou inovované webové stránky společnosti HP

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění


Společnost HP dnes oficiálně spustila ostrý provoz inovovaných webových stránek www.hp.cz. Nový design byl pečivě vyvíjen týmem specialistů z celého světa již od loňského roku a poprvé představen na domovských webových stránkách společnosti HP www.hp.com během února letošního roku.

Do nového layoutu byly kromě českých webových stránek HP již dříve aktualizovány i weby HP v dalších vybraných zemích a postupně si jej „oblečou“ také weby ve všech zbývajících zemích, v nichž má společnost HP oficiální zastoupení.

Nejvíce času při přípravě nového designu zabrala týmu specialistů analýza a příprava návrhů inovací, které po implementaci vytvořily betaverzi nového webu HP; tu následně úspěšně otestovaly tisíce návštěvníků ve Spojených státech. Během testování veřejností byla zpracována analýza stávajících webů konkurenčních firem a finální verze webu pak ještě prošla upgradem podle nejnovějších designových trendů.

„Hlavním cílem naší nové \xB8černé stránky\xB4 je nabídnout všem online návštěvníkům co nejjednodušší design i funkcionalitu,“ upřesnil Karel Taschner, ředitel komunikace HP pro Českou republiku a Slovensko. „Díky tomu umožní náš web rychlejší orientaci podle dílčích skupin produktů a pomůže snáze najít požadovaný výrobek či službu.“
Návštěvníky inovovaných webových stránek HP čekají zejména tato vylepšení:
• Velký důraz na produkty a jejich prodej.
• Tři hlavní sekce (Produkty a služby, Tvůrčí nástroje a technologie, Podpora a služby) umožňující snazší orientaci mezi obsahovými částmi.
• Horizontální navigace (produktové odkazy jsou seřazeny v segmentu a prezentovány prostřednictvím roletové nabídky – tj. „mouse over“).
• Velký a jednoduchý banner s textem, měnící se podle segmentu.
• Cyklické rotování banneru, který se na webové stránce automaticky mění, aniž by návštěvník musel použít funkci „refresh“ pro obnovení stránky.
• Nový styl bannerů využívající obrázek produktu v kombinaci se stíny a odrazy.
• Paměť návštěv – pokud návštěvník webu zvolí určitý segment, bude mu znovu automaticky vybrán, navštíví-li stránku znovu. V případě, že jde o první návštěvu úvodní stránky www.hp.cz, je návštěvníkovi předvybrán segment Domácnosti a domácí kanceláře.

Tiskové zprávy

Diskuse