Sony mění interní struktury marketingu
20. 4. 2009 11:16 Rubrika: Tiskové zprávy
Marketing se rozdělí do tří divizí, kontaktní osobou pro komunikaci zůstává Petra Rysová
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost SONY Czech s.r.o. provedla změny v interní struktuře. Restrukturalizací tak reaguje na transformaci celého regionu Central&South Europe. Dosavadní marketingové oddělení vedené Ivanem Trachtou bude rozděleno do tří divizí:
Spotřební elektroniku, pod níž budou spadat TV BRAVIA, domácí kina, DVD a BD, videokamery a fotoaparáty, převezme Group Trade Marketing Manager CAV Itako Motoya, který do Sony Czech přichází z regionální centrály CSE.
Za nově vzniklou divizi Mobile&Media (personální audio, záznamová média) bude zodpovídat Group Trade Marketing Manager Mobile&Media Lukáš Svoboda a samostatnou divizi VAIO povede Business Development Manager Ivan Trachta.
Kontaktní osobou pro veškerou komunikaci s médií zůstává i nadále Ad&Promotion specialist Petra Rysová.