Acer - víceznačkový přístup přináší novou řadu výrobků

23. 4. 2009 15:33    Rubrika: Tiskové zprávy

Víceznačková strategie skupiny Acer vstoupila do poslední etapy, etapy vývoje nové řady výrobků s charakteristickým vzhledem a vnímáním, které jsou dokonale přizpůsobeny identitě zákazníků.

Po uplynutí více než jednoho roku od představení víceznačkové strategie, jejímž účelem bylo zajistit vzájemné efektivní doplňování značek Acer, Gateway, Packard Bell a eMachines na trhu, chce Acer změnit její vnější podobu. Přichází na trh s řadou výrobků, které se liší vzhledem, avšak mají společné inovativní řešení a plnou výbavu, což přesně odpovídá požadavkům zákaznického segmentu, na nějž se chce Acer orientovat, tzn. segmentu technických vůdčích osobností, které jsou silně přitahovány technikou a novinkami a považují je za prostředky, jež usnadňují život a posouvají pokrok dál.

Nejen notebooky jsou stále tenčí a mají delší výdrž, ale i stolní počítače mění obvyklou velikost. Nejsou už jen pouhými výrobky, nýbrž nabízejí skutečné zážitky, které zanechávají nesmazatelnou stopu.
Tradiční stolní osobní počítače ustupují počítačům typu “vše v jednom” - elegantním „LCDéčkům“, které nabízejí veškeré funkce osobního počítače, avšak se stejně jednoduchým ovládáním jako dotyková obrazovka či nettop, což je nový počítač navržený speciálně pro zábavu, a tedy jednoduchost představuje jejich nejdůležitější vlastnost, jíž se také odlišují.

Notebooky mají stále menší hmotnost a nabízejí volnost, která už přesahuje meze představivosti: více než osmihodinová výdrž baterií zajišťuje nezávislost na kabelech, času i prostoru. Notebooky představují doplněk svých uživatelů, vyjadřují jejich touhy a potřeby, a to vše bez luxusních zbytečností. Jsou minimální ve všech směrech, avšak bohatě vybavené, jak bývá běžné u výrobků špičkové úrovně.

Netbooky zaujímají zvláštní místo na trhu. Z jediného převratného zařízení vznikla celá řada výrobků, jež lze charakterizovat slovy, jako např. tenké, snadno ovladatelné a trvalé připojení, a jimž je společná jednoznačná osobitost, která vyjadřuje postoje a nálady uživatelů.

Moderní předměty, hypertechnická zařízení, komodita. Nejsou jen osobní.
“Produkty, které kupujeme, ukazují, kým jsme. Vypovídají něco o naší osobnosti,” vysvětluje Gianpiero Morbello, vicepresident Acer Group pro marketing a značku. “Tajemství, které se skrývá za každým nákupem, je pocit uspokojení a důvěrnosti, který uživatel naváže se samotným výrobkem a příběhem, který výrobek sděluje.

Naším cílem je uspokojit potřeby uživatelů nabídkou produktů a služeb. V žádném případě však nejde o pouhý jejich prodej. Mezi těmito dvěma přístupy je obrovský rozdíl.”

V loňském roce skupina Acer zahájila projekt, který na základě průzkumu zaměřeného na analýzu působení jejích značek, umožnil identifikovat jednotlivé segmenty uživatelů a pochopit, jaké důvody je motivují ke koupi, a dále definovat hodnoty jednotlivých značek. Definování identity značek ukázalo potřebu dokonaleji zaměřit vývoj výrobků a přezkoumat marketinkové a prodejní procesy s cílem přizpůsobit se nákupnímu chování uživatelů produktů Acer a prostřednictvím výrobku sdělit spotřebitelům příběh.

Nové výrobky Acer se vzájemně liší. Splňují různé potřeby, avšak všechny nabízejí zážitek, který vyvolají v představivosti uživatele v souladu s jeho osobností.

Tiskové zprávy

Diskuse