Služby RIO Media v dosahu 350 000 domácností

7. 5. 2009 14:04    Rubrika: Tiskové zprávy

Služby RIO Media v dosahu 350 000 domácností

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Skupina RIO Media se po dubnových akvizicích firem CL-NET s. r. o. a MATTES AD, spol. s r. o. (používající název 802.cz) stala se 110 tisíci aktivních zákazníků třetí největší společností poskytující služby elektronických komunikací domácnostem v České republice. Skupina se soustřeďuje na kompletní nabídku triple-play (TV-DATA-TELEFON) a většinu svých pevných sítí ještě letos přestaví na systém FTTH (optické vlákno do každé domácnosti). Základní balíček služeb s názvem RIO Bravo obsahuje datové služby 25 Mbps / 5Mbps, více jak 60 kanálů digitální televize ve standardním i vysokém rozlišení HD a pevnou telefonní linku bez paušálu. Dalších 50 TV programů nabízí RIO Media formou prémiových balíčků.

Skupinu RIO Media tvoří společnosti poskytující služby elektronických komunikací na pevných i radiových sítích. Skupina byla založena v roce 2008 s cílem vytvořit trojku na trhu služeb elektronických komunikací pro domácnosti, po Telefonice O2 a UPC. Značka RIO má asociovat zábavu, komunikaci a setkávání, ale i řeku jako silný proud a spolehlivý komunikační koridor.

„Dnes máme 110 000 aktivních zákazníků, přičemž naše služby jsou dostupné 350 000 domácností. Pevné sítě pokrývají více než 100 000 domácností a radiové sítě dalších cca 250 000. Poskytujeme služby s vysokou přidanou hodnotou – internet po optickém vláknu a digitální televizi i ve vysokém rozlišení HD,“ řekl na dnešním setkání s novináři Ing. Petr Opletal, generální ředitel a člen představenstva.

V letošním roce skupina RIO Media vedle akvizic realizuje rozsáhlé investice do rozvoje optických sítí a to ve výši stovek miliónů korun. Velkoobchodně od RIO Media nakupuje datové, hlasové a televizní služby několik desítek místních operátorů. Obrat skupiny v roce 2009 přesáhne 400 miliónů Kč.

„Právě prostřednictvím nových technologií přinášíme zábavu a informace v lepší kvalitě než naše konkurence. Chceme se odlišit efektivním a jednoduše dostupným zákaznickým servisem – např. volbou služeb přímo přes televizní obrazovku,“ doplnil Opletal.

„Naším cílem je vybudovat společnost integrující více technologických platforem. Můžeme tak jednak reagovat na dobré investiční příležitosti, ale také nabídnout místním kabelovým sítím a ISP prostor pro rozvoj služeb a obsluhu zákazníků. Základem portfolia našich služeb je kompletní nabídka triple play,“ řekl na setkání Petr Hechter, oblastní ředitel pro Čechy, zodpovědný za integraci CL-NET.

„Již nyní poskytujeme části zákazníků kromě klasické kabelové televize také digitální služby na sítích FTTH a ETTH, včetně digitální televize ve vysokém rozlišení“, řekl Jiří Banáš, ředitel oblasti Morava, zodpovědný za integraci MATTES AD. „Kompletní triple play služby nabízíme také velkoobchodně,“ doplnil Banáš.

Tiskové zprávy

Diskuse