Konica Minolta - servisní zásahy přímo u zákazníka

1. 6. 2009 14:57    Rubrika: Tiskové zprávy

Servisní zásahy přímo u zákazníka jsou nově dostupné i pro malé tiskárny

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění


Konica Minolta zavádí nově rozšířenou záruku pro tiskárny a multifunkce určené do malých a domácích kanceláří, zatím je rozšíření dostupné pro zařízení řady magicolor 46xx, které jsou ideální právě pro menší pracovní skupiny. Řada obsahuje několik modelů, z nichž některé nabídnou zákazníkům krom tisku také možnost skenování, kopírování či faxování. Časem by měla být rozšířená záruka dostupná i pro další zařízení.

Zákaznická podpora, která je nově nastavena umožňuje zakoupení prodloužené záruky v jednoletých intervalech, standardně jsou stroje dodávány s tříletou zárukou při používání originálního spotřebního materiálu. Nadstandardem je pak možnost on-site servisu, který zahrnuje opravu zařízení přímo u zákazníka. Při prvním využití služby se tak záruka prodlužuje na čtyři roky. Konica Minolta garantuje dojezd servisního technika do 8 hodin od nahlášení poruchy u certifikovaného partnera anebo přímo na zákaznickém centru Konica Minolta.

V rámci rozšířené záruky a on-site servisu je nadstandardně zahrnuto cestovné a práce technika s pojené s opravou po dobu čtyř let od zakoupení. Podmínkou pro uplatnění záruky je však dodržování doporučení ze strany výrobce, která se týkají provozování tiskárny. To znamená, že uživatel musí dodržovat doporučené objemy tisku, používat originální tonery a média doporučená výrobcem, používat zařízení ve vhodných podmínkách a při opravě vždy kontaktovat certifikovaného technika Konica Minolta. V případě vlastních úprav stroje záruka zaniká. Výše uvedené záruky se také nevztahují na spotřební materiál a díly s deklarovanou životností.

„Novým programem rozšířené záruky se snažíme usnadnit používání našich výrobků všem uživatelům, kteří spoléhají na funkční provoz bez neočekávaných odstávek. V rámci strojů určených pro malé pracovní skupiny zavádíme tento nadstandard poprvé a věříme, že se setká s úspěchem, “ dodává Pavel Čurda, ředitel partnerského prodeje Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r.o.

Možnost přikoupit si nadstandardní rozšířený on-site servis nabízí Konica Minolta od 1. června 2009.

Tiskové zprávy

Diskuse