Předplacenkáři O2 komunikují i bez kreditu
1. 6. 2009 14:55 Rubrika: Tiskové zprávy
Předplacenkáři O2 komunikují i bez kreditu
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Zákazníci O2 předplacených služeb mohou nyní kontaktovat své blízké i bez dostatečného kreditu. Od 1. června 2009 mohou využít nové služby O2 Ozvi se a O2 Dobij mi. Služba O2 Ozvi se umožňuje předat prostřednictvím SMS žádost o zpětné zavolání a O2 Dobij mi pak požádat o dobití kreditu. Obě jsou poskytovány zcela zdarma.
"Spuštěním těchto dvou služeb vycházíme vstříc požadavkům našich zákazníků, kteří si přejí mít možnost volat na účet volaného v případě, že jim dojde kredit," říká Adrian Garrett, marketingový ředitel pro předplacené služby společnosti Telefónica O2, a dodává: "Obě služby jsou ideálním řešením například pro rodiče s dětmi. Díky nim se totiž děti mohou s rodiči spojit i v případě nedostatečného kreditu. Rodiče jim pak mohou buď zavolat zpátky nebo jim dobít kredit. Služby navíc není třeba složitě aktivovat, ani za ně platit. Poskytujeme je bezplatně."
O2 Ozvi se
Bezplatná služba O2 Ozvi se je určená pro všechny zákazníky O2 předplacených služeb, kteří nemají dostatečný kredit na volání. Pro její využití stačí zadat kód *144*X#, kde X představuje devítimístné telefonní číslo volaného bez mezer, a zmáčknout tlačítko Volat. Systém obdrží žádost a zašle ihned volanému SMS s textem: "Odesílatel této zprávy nemá dostatečný kredit a žádá vás o zpětné zavolání." Volajícímu pak stačí pouze počkat na telefonát. O zpětný telefonát lze požádat maximálně desetkrát v jednom kalendářním měsíci. Službu je možné využít ve všech domácích mobilních sítích v ČR.
O2 Dobij mi
Pokud zákazník nemá právě dostatek kreditu na volání, může prostřednictvím bezplatné služby O2 Dobij mi požádat své nejbližší o jeho dobití. Stačí, když zadá kód *145*X#, kde X představuje devítimístné telefonní číslo volaného bez mezer, a zmáčknout tlačítko Volat. Systém obdrží žádost a zašle ihned volanému SMS s textem: " Odesílatel této zprávy již nemá kredit a dovoluje si vás požádat o jeho dobití." Po obdržení této zprávy může volaný jedním ze standardních způsobů, jako například přes pevnou linku O2, fakturu paušálního zákazníka, bankomaty, přes internet banking, terminály Sazka a mnohé další dobít volajícímu kredit. Službu je možné využít ve všech českých mobilních sítích v ČR. O dobití kreditu lze požádat maximálně desetkrát v jednom kalendářním měsíci.