HP Mission Critical Partnership
2. 6. 2009 12:08 Rubrika: Tiskové zprávy
HP nabízí vylepšené služby Mission Critical Partnership
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost HP rozšířila svou nabídku služeb Mission Critical Partnership, které pomáhají zejména ředitelům IT oddělení dosáhnout lepší kvality či rychlejší přizpůsobivosti infrastruktury a zároveň udržet náklady a rizika pod kontrolou.
HP Mission Critical Partnership nyní pokrývá celé spektrum systémů za nejrůznější ceny při zachování špičkové úrovně služeb. Zákazníci mohou přizpůsobit úroveň podpory proměnlivým potřebám svých firem. Pokud dojde k neplánovanému výpadku, mají zákazníci záruku odezvy na kritické úrovni napříč celým technologickým prostředím.
Kromě toho je v rámci nové nabídky určen jediný specialista, který zodpovídá za rychlé řešení kritických incidentů a zajišťuje konzistentní plnění stanovených cílů podniku.
„Nasazování standardizovaných serverů a virtualizačních technologií v kritických podnikových prostředích vyžaduje nový důraz na optimalizaci procesů a rozvoj znalostí technologických odborníků,“ řekla Michelle Weiss, viceprezidentka celosvětového marketingu technologických služeb společnosti HP. „Nový program Mission Critical Partnership odpovídá na tyto změny tím, že nabízí zákazníkům speciálně školené profesionály pro kritické podnikové aplikace a rozšířené služby přizpůsobené novým technologiím virtualizace nebo třeba blade serverů.“
Flexibilní reaktivní podpora
HP Mission Critical Partnership nově nabízí reaktivní podporu na smíšené úrovni, jež pokrývá celé spektrum systémů stejnou úrovní odezvy v případě, pokud by došlo k nečekanému kritickému incidentu v jakékoli součásti infrastruktury. Všichni zákazníci mají nepřetržitý přístup k centrům HP Global Mission Critical Support a také přímý přístup ke zkušeným odborníkům. Incidenty jsou vyřizovány na základě praktického dopadu, aby byla omezena rizika spojená s přerušením provozu. Zákazníci tak mají jistotu, že budou schopni plnit své dohody o úrovni služby.
Integrovaná podpora zákazníků
HP Mission Critical Partnership nabízí zákazníkům tým vysoce zkušených specialistů s certifikací pro kritické aplikace, kteří jsou schopni poskytovat služby na míru jednotlivým zákazníkům. Každý tým je veden manažerem podpory zákazníka, který vystupuje jako jediná zodpovědná osoba za služby podpory společnosti HP.
Kromě rozsáhlého technického školení provozuje HP jedinečný vývojový program, jež má zajistit specialistům kritických služeb potřebné znalosti pro poradenství, vedení a průběžné zlepšování dostupnosti infrastruktury zákazníků. Výsledkem účinného komunikačního a speciálního školení jsou týmy podpory schopné efektivně identifikovat rizika, poskytovat proaktivní podporu a rychle řešit jakékoli kritické incidenty.
Služba Insight Remote Support Advanced
V rámci programu HP Mission Critical Partnership získává každý zákazník přístup k celosvětově dostupné službě Insight Remote Support Advanced. Jedná se o komplexní řešení vzdáleného monitorování pro hardware HP i jiných výrobců, který umožňuje zákazníkům spravovat více systémů s méně prostředky.
Insight Remote Support Advanced zachycuje problémy předtím, než způsobí výpadky a často předtím, než si jich zákazník vůbec všimne. Takový druh automatizace a sledování incidentů napříč prostředími zjednodušuje správu kritických systémů a zároveň zvyšuje spolehlivost technologií. Díky tomu mohou zákazníci věnovat méně času neplánovaným incidentům a víc času inovativním technologickým projektům.
Neustálé zdokonalování služeb
Počet zákazníků programu HP Mission Critical Partnership se za poslední rok rozrostl o 50 %. Díky technologickým službám na míru jim program pomohl nastolit soulad mezi kritickými technologickými projekty a osminásobně zkrátit dobu mimo provoz oproti obvyklému průměru.
Odborníci programu HP Mission Critical Partnership nyní používají o 30 % více doporučených postupů ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a ISO/IEC 20000, což jsou všeobecně uznávané standardy správy technologických služeb. Kromě toho nový Plán zdokonalování služby (Service Improvement Plan) zahrnuje pravidelné vyhodnocování služeb, aby bylo zaručeno, že jsou v souladu s potřebami podniku.
Program HP Mission Critical Partnership je v současné době k dispozici po celém světě.