O2 Internet v mobilu - nový rozcestník
3. 6. 2009 11:06 Rubrika: Tiskové zprávy
Telefónica O2 představuje nový rozcestník pro internet v mobilu
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Moderní grafika, tématické řazení, velký výběr z nejoblíbenějších a nejnavštěvovanějších internetových stránek uzpůsobených pro mobilní telefony - to je nový rozcestník, který přináší zákazníkům O2 snadnou orientaci ve světě internetu.
Díky rostoucí popularitě služby O2 Internet v mobilu, kterou si může každý zákazník vyzkoušet na 3 měsíce zdarma, rostou i nároky na mobilní internetový portál.
Přehledný rozcestník vzniknul jako reakce na zpětnou vazbu od stále rostoucího počtu uživatelů služby O2 Internet v mobilu, kteří se chtějí se orientovat na celém internetu tak, jako jsou zvyklí z PC.
Systém sám rozezná, s jakým typem telefonu jej zákazník navštěvuje a podle toho se mu přizpůsobí. Nejmodernějším typům telefonů se tak zobrazí elegantní grafická podoba, zatímco telefonům s malou obrazovkou, které má stále velká část populace, se zobrazí přehledný a jednoduchý rozcestník. Pro majitele nejstarších telefonů bez grafického displeje je portál připraven i v textové verzi.
Kromě mnoha užitečných odkazů přehledně roztříděných do tématických kategorií zákazníci na portále samozřejmě i nadále naleznou informační a zábavní služby pod značkou O2 Active. Hlavní stránka portálu i jednotlivé kategorie a služby označené O2 Active zůstávají pro všechny zákazníky O2 zdarma. Při náhodném spuštění mobilního internetového prohlížeče tak zákazníka nečeká nemilé překvapení v podobě vysoké faktury.
Při vstupu na stránky mimo portál je zákazník vždy upozorněn na jejich zpoplatnění a současně se i dozví, jak si aktivovat službu O2 Internet v mobilu, se kterou může bez obav surfovat kdekoli a kdykoli za pouhých 150 Kč měsíčně (40 Kč týdně pro zákazníky s předplacenou kartou). Pro aktivaci služby stačí odeslat SMS ve tvaru IVM na 999 181. Navíc teď všichni, kdo si službu aktivují, dostanou 3 měsíce jejího užívání zdarma, aby si mohli vyzkoušet, jak vypadají jejich nejoblíbenější stránky v prostředí mobilního telefonu. Výjimkou jsou pouze placené "prémiové" služby, jako je stahování her, melodií apod.
"Zvyklosti uživatelů mobilního internetu se mění. Zatímco dříve hledali především praktické informace, nyní čím dál více využívají a chápou internet v mobilu jako zábavu a nástroj pro krácení volných chvil během dne," vysvětluje Jan Karas, ředitel mobilního segmentového marketingu a dodává: "Tomuto trendu jsme přizpůsobili i novou podobu našeho mobilního internetového portálu, díky kterému mají zákazníci O2 celý internet na dosah ruky kdekoliv a kdykoliv."