HP spouští další tvůrčí video soutěž

16. 6. 2009 18:55    Rubrika: Tiskové zprávy

o kreativní nápady, aby poznala, co chtějí s počítačem podnikat

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění



Společnost Hewlett-Packard dnes oznámila, že spouští další video soutěž, která dává mládeži v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) šanci sdělit HP ty nejúžasnější věci, které by mohli dělat s počítačem. Tato soutěž, součást kampaně HP Listen 2U, dává mladým šanci projevit svůj talent, kreativitu a důvtip.
Mladí lidé žijící ve zmíněném regionu se mohou do soutěže zapojit zasláním maximálně 30vteřinového videa s námětem: 'Nejúžasnější věc, kterou byste si přáli dělat se svým počítačem' na adresu projektu Listen 2U na YouTube: http://www.youtube.com/group/RUtheNextInventor. Devět finalistů obdrží počítač HP Pavillion dv2 Entertainment PC a vítěz získá HP TouchSmart IQ800 Desktop PC.
"HP hledá mladé myšlenky – ať už seriózní nebo vtipné – na téma, co by mladí chtěli s počítačem dělat," řekl viceprezident pro marketing divize Personal System Group společnosti HP v Evropě, na Středním východě
a v Africe (EMEA) Luciana Broggi. "Místo toho, abychom mladým lidem – jak to dělá většina společností – říkali: \xB4Tady je náš produkt a tohle s ním dělejte\xB4, HP se k nim obrací s dotazem: \xB4Co chcete, aby náš produkt dělal?\xB4"
První desítka videoklipů bude na základě počtu zobrazení a hodnocení kvality obsahu diváky YouTube zařazena mezi finalisty, celkového vítěze vybere HP.
Listen 2U v ČR
Pro představení kampaně Listen 2U v České republice si HP vybralo festival Sázavafest. Návštěvníci festivalu jsou totiž typickou cílovou skupinou,
na kterou HP svým projektem míří. Jedná se o celoevropskou kampaň, zaměřenou na mladé lidi, kteří využívají zejména multimediální funkce svých notebooků – poslech hudby, prohlížení fotografií, stříhání videa nebo přístup k populárním komunikačním sítím Facebook či YouTube.
Součástí kampaně HP Listen 2U bude i multimediální kamion, který napříč Evropou představí zábavnou formou nejnovější produkty a umožní všem mladým zájemcům vyzkoušet si je a zároveň si zasoutěžit o zajímavé ceny.
"Těšíme se na novou formu prezentace našich notebooků a počítačů pro mladé lidi," zve na Sázavafest marketingový ředitel Divize osobních počítačů společnosti HP Česká republika a Slovensko Petr Trešl. "Věříme,
že jim v rámci festivalu nabídneme celou řadu aktivit a informací, které
je zaujmou. Zároveň budou moci každý den soutěžit o řadu hodnotných cen, včetně notebooku HP Pavilion."
Pro více informací navštivte www.hp.com/listen2U.

Tiskové zprávy

Diskuse