Vodafone - statistika webové SMS brány

16. 6. 2009 14:31    Rubrika: Tiskové zprávy

Zákazníci přes SMS bránu Vodafonu pošlou 15 milonů SMS měsíčně, i ze zahraničí

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Webovou bránu, přes kterou mohou zákazníci výměnou za shlédnutou reklamu posílat krátké textové zprávy do sítě Vodafone, měsíčně využije přes 640 000 lidí. Každý z nich odešle za měsíc v průměru 23 SMS. Dohromady tak zákazníci za měsíc odešlou 15 milionů SMS měsíčně. Češi služeb této brány využívají i na Slovensku, v Itálii a v USA. Velký počet uživatelů láká na SMS bránu i inzerenty. Své kampaně zde umisťují například společnosti Allianz Direct, Aukro, nebo Hypoteční banka a další.

„Od doby, co jsme převzali prodej reklamy na vlastních kanálech do svých rukou a výrazně zjednodušili správu reklamního prostoru díky systému Bbelements Ad Server, příjmy z reklamy na webové SMS bráně několikanásobně vzrostly,” říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech republic a dodává: „Některé pozice jsou vyprodány až na několik měsíců dopředu.”

Webová SMS brána Vodafonu je jednou z nejdéle fungujících SMS bran na trhu a lze z ní odeslat neomezené množství SMS do sítě Vodafone. Zájem o využití této služby je veliký, o čemž svědčí i to, že ji Češi využívají i v zahraničí. Z ciziny lidé pošlou za měsíc celkem přes půl milionu SMS, nejvíce ze Slovenska, Itálie a USA.

Pro zadavatele nabízí inzerce na SMS bráně možnost oslovit masivní počet uživatelů a možnost inzerovat na standardních i netradičních plochách s velkou účinností.

Zákazníci využívají SMS bránu nejčastěji během dne, od půlnoci do pěti do rána se její provoz utlumí a nejvyšší špičku zažívá mezi 8 a 9 hodinou večerní, ve které stránku navštíví až 120 000 zákazníků.

Mezi další kanály, které Vodafone inzerentům nabízí, patří mobilní portál Vodafone live!, reklamní SMS a nový reklamní kanál Ozvi se SMS, který zákazníkům umožňuje odeslat výměnou za reklamu SMS i v případě, že již nemají kredit. Naopak na ústupu je dříve populární služba SMS Grátis, jejíž zákazníci převážně z řad studentů nyní více preferují chatování na sociálních sítích namísto zasílání SMS.

Tiskové zprávy

Diskuse