LG novým generálním partnerem HC Sparta Praha
25. 7. 2009 07:14 Rubrika: Tiskové zprávy
LG novým generálním partnerem HC Sparta Praha
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Uzavřena víceletá smlouva
Slavnostní podpis a představení nových dresů proběhne ve druhé polovině srpna
Novým generálním partnerem klubu HC Sparta Praha je společnost LG Electronics CZ. Stalo se tak na základě smlouvy, kterou v Praze dnes uzavřeli zástupci obou organizací. Cílem partnerství je především propagace značky LG a jejích produktů na českém trhu.
Společnost LG Electronics CZ bude v sezóně 2009/2010 a 2010/2011 využívat širokou škálu marketingových práv. Logo LG se objeví na všech klubových dresech. Lidé se s ním rovněž setkají při návštěvě Tesla arény, domovské hale holešovického klubu, a to především na ledě, mantinelech nebo ve VIP zónách.
Dohoda rovněž obsahuje ujednání o využití hráčů pro aktivity LG, například na akcích pořádaných pro nadaci Srdce na dlani. Už od loňské sezóny, kdy LG coby partner zahájil spolupráci s klubem, je Tesla aréna vybavena televizory značky LG.
„Hokej je pro Čechy sport číslo jedna, nabízí spoustu akcí a emocí na vrcholné úrovni. U něčeho takového LG nesmí chybět,“ uvedl Vít Šubert, výkonný ředitel LG Electronics CZ.
„LG je významná mezinárodní společnost, špička ve svém oboru a světově uznávaná značka, a proto nás opravdu těší, že se stává generálním partnerem našeho klubu. Jsme rádi, že vedle Formule 1 bude HC Sparta Praha nejvýznamnějším komunikačním projektem LG u nás, což dokládá marketingovou sílu hokejové Sparty i důležitost závazku obou stran. Věřím, že naše partnerství bude pro obě strany přínosné a spolupráce dlouhodobá, “ řekl Viliam Sivek, prezident klubu HC Sparta Praha.
S odkazem na obchodní tajemství se smluvní strany domluvily, že finanční hodnota partnerství nebude zveřejněna.
Další informace budou poskytnuty na tiskové konferenci v druhé polovině srpna, na níž dojde ke slavnostnímu podpisu smlouvy a k představení nových dresů HC Sparta Praha pro nadcházející sezónu.
Na globální úrovni je LG známo sportovním fanouškům především díky technologickému a marketingovému partnerství se šampionátem Formule 1, které bylo započato letos.