Sony Ericsson inovuje svou značku

4. 9. 2009 08:45    Rubrika: Tiskové zprávy

Sony Ericsson inovuje svou značku v další fázi transformace firmy

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

• Rozvíjení vizuální identity a hodnot značky je další fází přeměny firmy
• Posun k zájmu uživatelů o digitální, virální a sociální komunikační platformy
• Připojení se k dalším firmám skupiny Sony s novým sloganem „make.believe“

Společnost Sony Ericsson dnes představila další fázi své probíhající transformace. Tou je inovace vizuální identity a hodnot značky, jejímž cílem je naplnění vize stát se značkou pro komunikaci a zábavu. Společnost rovněž potvrdila, že se připojila k nově oznámenému sloganu Sony „make.believe“, který bude používat ve veškeré komunikaci se zákazníky. Cílem je posílit odkaz na zábavu a spolupráci se skupinou Sony.

„Spojování komunikace a zábavy bylo hlavním cílem společnosti Sony Ericsson již od počátku působení na trhu. Koncept ,make.believe‘ reflektuje sjednocení komunikace a zábavy a spojuje nás s dalšími firmami skupiny Sony. Inovací naší značky a používáním nového sloganu ,make.believe‘ chceme ještě více zdůraznit svou nabídku zábavy zákazníkům,“uvedla Cathy Davies, ředitelka strategie značky společnosti Sony Ericsson.

„Právě probíhající transformace je základem pro vytvoření zcela nové podoby společnosti Sony Ericsson. Inovace značky je důležitou součástí naší strategie. Ve spojení s maximální otevřeností představuje změnu v plánování a sestavování naší nabídky stejně jako v přístupu k zákazníkům, které chceme s námi více spojit pomocí digitálních a sociálních komunikačních platforem,“ řekl Lennard Hoornik, ředitel marketingu společnosti Sony Ericsson.

Inovaci značky provází řada vizuálních změn. Všeobecně známé logo získává sedm nových barevných variant a je obohaceno o nový prvek ilustrace proudu energie jako symbolu hravosti a zatraktivnění vzhledu pro digitální sféru. Společnost Sony Ericsson chce rovněž být více otevřená a více zapojovat širší okruh zákazníků k formování své značky. V jejich oslovení proto bude klást větší důraz na využívání interaktivních digitálních a sociálních komunikačních kanálů.

Během podzimu bude probíhat několik strategických komunikačních kampaní, které představí inovovanou vizuální identitu a předvedou odstartování konceptu „make.believe“. Patřit k nim budou virální kampaně na nové modely Satio, Aino a Yari a proběhne také speciální kampaň věnovaná fotbalovým fanouškům, která prezentuje Sony Ericsson jako sponzora světového fotbalového poháru FIFA v roce 2010.

Tiskové zprávy

Diskuse