Vodafone spouští nové online Centrum péče o zákazníky
9. 11. 2009 17:08 Rubrika: Tiskové zprávy
Vodafone spouští nové online Centrum péče o zákazníky
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Vodafone dnes na svých webových stránkách spustil nový online systém péče, díky němuž zákazníci naleznou informace, rady a odpovědi na otázky týkající se produktů a služeb Vodafonu rychle a na jednom místě. Online Centrum péče doplňuje stávající paletu nástrojů péče o zákazníky Vodafonu, jako je například Hlasová, Mobilní či Internetová samoobsluha.
Nové Centrum péče je založeno na algoritmu, který dokáže rozpoznat nejčastěji vyhledávané otázky a nabídne je uživateli jako první. Otázky a odpovědi vzešly z kombinované analýzy několika současných webových sekcí péče o zákazníky i zákaznických linek.
“Díky Centru péče naleznou naši zákazníci všechny relevantní informace o našich produktech a službách online a na jednom místě,” říká Alistair Beak, ředitel online péče o zákazníky Vodafonu a dodává: “Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy připravili naši zaměstnanci, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Na této nové službě je skvělé to, že neustále vybízí zákazníky k tomu, aby nám poskytovali zpětnou vazbu, díky které se bude služba dál zlepšovat.”
Nové Centrum péče Vodafonu naleznou zákazníci na stránkách http://pece.vodafone.cz/ a taktéž ve všech sekcích věnovaných jednotlivým službám Vodafonu. Otázky z Centra péče jsou vždy přímo svázány s tématem jednotlivých sekcí webu Vodafonu a systém proto uživateli vždy nabídne relevantní sadu informací, která se týká služby, či produktu, o který má zájem.
Seznam stávajících kanálů Vodafone péče o zákazníky:
• Internetová samoobsluha
• Hlasová samoobsluha
• Mobilní samoobsluha
• SMS samoobsluha
• Vodafone prodejny
• Vodafone pojízdné prodejny
• www.vodafone.cz – sekce Ptejte se
• www.techforum.cz
Centrum péče sjednocuje více než 600 otázek a odpovědí, které byly v minulosti k nalezení na vícero specializovaných stránkách Vodafonu věnovaných jednotlivým službám, či technickým informacím. Okruh otázek v Centru péče se bude neustále rozrůstat.