Vodafone - listopad měsícem dárcovských SMS

29. 10. 2009 21:45    Rubrika: Tiskové zprávy

Zákazníci rozhodnou, který DMS projekt má Vodafone ocenit

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Vodafone vyhlašuje listopad měsícem dárcovských SMS. Chce tak vyzvat své zákazníky, aby se co nejvíce zapojili do zasílání DMS již před začátkem Vánoc. Dvě neziskové organizace, které získají nejvíce DMS, Vodafone odmění mobilními telefony HTC Magic a dobíjecími kupóny v celkové hodnotě 20 tisíc korun.

„Chceme motivovat naše zákazníky, aby sami rozhodli, který DMS projekt máme ocenit,” uvedl Přemysl Filip, Senior manažer společenské odpovědnosti ve Vodafone a dodává: „Věříme, že tímto krokem přispějeme ke zvýšenému počtu odesílaných DMS ještě před vánocemi a pomůžeme tak všem veřejně prospěšným projektům.”

Vodafone se jako společensky odpovědná firma letos rozhodl bezplatně věnovat celý jeden komunikační kanál neziskovému sektoru a od srpna na rok umístil vizuály neziskových DMS kampaní Českého svazu ochránců přírody, Centra výcviku psů pro postižené a Ratolesti Brno na své dobíjecí kupony. Celkově již rozeslal do distribuce 400 tisíc kupónů a do roka toto číslo převýší jeden milion kusů.

Do hodnocení nebudou zahrnuty DMS projekty, které budou mít v listopadu televizní kampaň. Zvítězí DMS projekty s největším meziměsíčním a meziročním procentuálním nárůstem počtu DMS – tedy za listopad oproti říjnu 2009, a za listopad 2009 oproti stejnému měsíci roku 2008. Tím dostanou šanci i menší neziskové organizace. Data budou vyhodnocena dle počtů DMS, které reportuje na měsíční bázi společnost ATS Praha. Celý systém DMS provozuje občanské sdružení Fórum dárců.

DMS, neboli dárcovská SMS je už více než pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Cena jedné DMS je 30 Kč, příjemce pomoci obdrží 27 korun. Seznam hesel lze nalézt na www.darcovskasms.cz Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 257 milionů korun a nově mohou lidé využívat také službu DMS Roční podpora. V tomto případě dochází k platbám pravidelně, a to vždy jednou za 30 dní od zaslání první roční dárcovské SMS na vybraný projekt.

Více informací najdete rovněž na www.darcovskasms.cz

Tiskové zprávy

Diskuse