GTS Novera call centrum - virtuální asistentka

11. 11. 2009 19:56    Rubrika: Tiskové zprávy

GTS Novera nabízí firmám virtuální asistentku a outsourcing call centra

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera spustil novou službu Novera call centrum. Ta nabízí plný outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který je zajištěn díky moderní a zabezpečené technologii. Služba je určena pro jakoukoliv společnost po celé České republice, která nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu – ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. Doplňkovou službou je pak služba Novera virtuální asistentka, která firmám nabízí spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti zaměstnanců.

„Podle našich analýz je mnoho firem, které si vlastní call centrum nemohou dovolit nebo ho nemohou obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu. S novou službou Novera call centrum zaručujeme klientům nejen finančně výhodnou a rychlou implementaci call centra, ale především kvalitní technologické zázemí s profesionálně vyškoleným personálem. Firmy nemusí investovat vlastní kapitál, a přesto budou mít vše připraveno na míru jejich potřebám a požadavkům,“ řekl Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera.

Novera call centrum
Novera call centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez nutnosti investice vlastního kapitálu. Nabízí jak služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy), tak pasivního (příjem hovorů z infolinek 8xx a 9xx) telemarketingu, servisní linky či infolinky. Samozřejmostí je zaručený servis, moderní zázemí s kvalitními technologiemi a pravidelný reporting provozu. Zákazníkům takové řešení zjednodušuje administrativu a přináší úspory nákladů v personální oblasti. Služba nabízí možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Novera. Služba Novera call centrum je určena celému spektru firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky.

Novera virtuální asistentka
Novera virtuální asistentka je doplňkovou službou ke službě Novera call centrum. Zabezpečuje chod kanceláře firmy v mimopracovní době nebo v době, kdy zákazník nemůže přijímat hovory – ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí. Díky této službě firmy mohou výrazně omezit své náklady a zjednodušit administrativu a přitom rozšířit časovou dostupnost společnosti.

Tiskové zprávy

Diskuse