HP Mission Critical Services Enhancement

10. 12. 2009 09:17    Rubrika: Tiskové zprávy

Spolupráce HP se společností SAP přináší výrazně lepší podporu v oblasti kritických podnikových služeb

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění


HP představilo novou službu pro vyřizování telefonických dotazů zákazníků, která sjednocuje know-how dosud samostatných center podpory společností HP a SAP. Pomocí jednotného pohledu na celé aplikační prostředí SAP® a technologickou infrastrukturu zajistí rychlejší a vysoce kvalitní podporu.
Spolupráce firem HP a SAP nyní přináší službu HP Mission Critical Services Enhancement, která nabízí zákazníkům komplexní podporu pro jejich kritická prostředí založená na aplikacích SAP. Tato služba je založena na nepřetržitě fungujících podpůrných procesech společností HP a SAP. V úzké spolupráci s podpůrným týmem SAPu pomohou odborníci HP zákazníkům proaktivně i reaktivně řešit problémy, jež se mohou objevit při provozu kritických podnikových aplikací.
„Služba HP Mission Critical Services Enhancement velmi vhodně naplňuje závazky společnosti SAP ohledně podpory pro zajištění provozu kritických podnikových aplikací. Pomůže zákazníkům ochránit jejich investice do IT a ušetřit náklady na provoz,“ řekl Uwe Hommel, výkonný viceprezident Active Global Support ve společnosti SAP. „Společní zákazníci HP a SAPu si mohou navíc vybrat nejvyšší úroveň podpory pro vysoce kritické situace, jež zaručuje nápravu během čtyř hodin při dostupnosti 24\xD77.“
Uvedená spolupráce firem HP a SAP zvyšuje dostupnost všech komponent infrastruktury napříč hardwarem, softwarem a middlewarem prostřednictvím jediného referenčního bodu pro všechny případné incidenty v aplikačním prostředí SAP. Zákazníci jednoduše nahlásí svůj problém telefonnímu centru HP nebo SAP, přičemž obě centra mají k incidentu okamžitě přístup a mohou podnikat nápravné kroky. Tento postup vede k menšímu výskytu chyb, rychlejší diagnostice, zkrácení doby potřebné k vyřešení problému, a tedy lepší celkové provozuschopnosti a výkonnosti celého řešení.
„Zaznamenali jsme mnoho případů, kdy tým podpory HP Mission Critical převzal iniciativu a vyřešil složité problémy týkající se informačních technologií různých výrobců,“ řekl Mike Meinz, senior ředitel strategického plánování a řízení společnosti General Mills. „Služby HP Mission Critical doplněné o podporu SAPu přispěly k mimořádné dostupnosti aplikací, která se drží okolo 99,87 %. Pro podniky, v nichž se přerušení provozu netoleruje, je to velmi důležitá statistika.“
Další novinkou komplexní podpory HP pro prostředí SAP je služba HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service. Tato webová služba přesně měří a automaticky analyzuje spotřebu zdrojů v konsolidovaných systémech, které provozují řešení SAP ve virtualizovaných infrastrukturách. Společnosti využívající tuto službu mohou účtovat konkrétní řešení SAP na vrub příslušným oddělením podle skutečného využití, podobně jako u účtů za technické služby, např. elektřinu. To pomůže jednotlivým oddělením efektivněji využívat jejich zdroje.
„Zákazníci vyžadují nejen aplikační a infrastrukturní odbornost, ale také velký přehled, důsledné monitorování a úzkou spolupráci mezi dodavatelem technologií a společností SAP na rychlém řešení problémů,“ řekl Gary M. Budzinski, senior viceprezident divize HP Technology Services. „Zákazníci našich služeb Mission Critical nyní jistě ocení vyšší efektivitu v oblasti podpory a především rychlejší odstranění problémů. Spolupráce týmů podpory HP a SAP přináší nejrychlejší možná řešení problémů zákazníků, chrání jejich investice a umožňují jim soustředit se na jejich byznys.“
Společnost HP je světovým lídrem v oblasti operací týkajících se řešení SAP, podporuje přibližně 1,7 milionu uživatelů ve více než 50 zemích. Na systémech HP se provozuje téměř 45 % všech instalací SAP, tedy zhruba 67 000 instalací provozovaných 25 000 zákazníky.
Ceny a dostupnost
Služby HP Mission Critical Services Enhancement a HP SAPS Meter Service jsou k dispozici v Americe a oblasti EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) jako doplněk pro řešení podpory HP Mission Critical Partnership, HP Critical Services a HP Proactive 24 Services. Ceny se liší podle konkrétních požadavků.

Tiskové zprávy

Diskuse