ASUS - vize digitálního života

8. 1. 2010 20:28    Rubrika: Tiskové zprávy

ASUS představil na veletrhu CES 2010 vizi digitálního života

ASUS - vize digitálního života

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

VELETRH CONSUMER ELECTRONICS SHOW, LAS VEGAS, NEVADA (8. ledna 2010) ASUS představil na CESu ústy svého předsedy Jonneye Shiha své inovace, mezi něž patří i produkty, které vznikly ve spolupráci se dvěma světově uznávanými designéry: notebook ASUS NX90 Bang & Olufsen ICEpower od Davida Lewise a netbook Eee PC Seashell Karim Rashid Collection. Shih rovněž prezentoval koncepty tří zařízení inspirovaných programem Waveface, což je kontextová vize digitálního života podle ASUSu. Tato zařízení se zaměřují především na přenosnost, využití cloud computingu a řídí se mottem „uvidíte pouze to, co potřebujete vidět, a tehdy, kdy to potřebujete vidět“.

Notebook ASUS NX90 Bang & Olufsen ICEpower
V luxusním notebooku ASUS NX90 Bang & Olufsen ICEpower se snoubí kvalitní zpracování a špičkové technologie. Model NX90 navrhl designér společnosti B&O David Lewis, jenž použil jako materiál leštěný hliník. Zajímavostí je podložka pod zápěstí, která ladí s matnou černou klávesnicí a hned dvěma touchpady. Displej, který připomíná televizory s plochou obrazovkou, lemují dva reproduktory využívající technologie ICEpower a Sonic Focus zajišťující kvalitní reprodukci zvuku. Software Rotation Desktop zprostředkovává uživatelům intuitivní ovládání, které se podobá práci hudebního DJ.

Eee PC Seashell Karim Rashid Collection
O návrh netbooků s označením Eee PC Seashell 1008P se postaral proslulý designér Karim Rashid. Tento model s úhlopříčkou displeje 10,1“ bude k dostání v růžově lesklém a kávově matném provedení. Využívá nového úsporného procesoru Intel Atom N450, díky němuž vydrží pracovat na jedno nabití až šest hodin.

Technologie zítřka
Asus také představil program Waveface, svou kontextovou vizi digitálního života. ASUS předpokládá, že budoucnost informačních technologií spočívá v mobilitě a hlavně v možnostech cloud computingu. Zabudování různých senzorů do jednotlivých produktů má zajistit to, aby se v budoucnosti digitální produkty dokázaly „vcítit“ například do citového rozpoložení uživatele. Senzory budou představovat zdroj různých dat, jichž lze pak využít k poskytnutí správných informací a služeb v pravý čas.

Na veletrhu CES 2010 jsou k vidění tři prototypy produktů programu Waveface:

Waveface Casa
Jde o obrovský širokoúhlý televizní displej, který se chová jako zábavní centrum a zároveň jako internetový portál a měl by vycítit emoce, když se na něj uživatel dívá. Není-li zrovna využíván, skrývá se větší část obrazovky za flexibilním dekorativním krytem. Výjimku tvoří jen malá část obrazovky, na níž se zobrazují důležité kontextové informace.

Waveface Light
Waveface Light představuje rozhraní v podobě notebooku pro využití cloud computingu vybavené dotykovým displejem. Produkt je vyroben z hladkého pružného materiálu a používat ho lze buď v klasické podobě s klávesnicí a obrazovkou nebo jako plochý tablet s jedním displejem.

Waveface Ultra
Waveface Ultra je snadno přenosné zařízení, jakýsi smartphone, který si uživatel připevní k zápěstí jako hodinky, takže není problém kdykoli a kdekoli získat přístup k potřebným informacím či službám prostřednictvím internetu nebo GPS. Displej zařízení se dá sklopit a zvětšit tak zobrazovací plochu.

Tiskové zprávy

Diskuse