Vodafone má přes 3 000 000 zákazníků
4. 2. 2010 15:41 Rubrika: Tiskové zprávy
“To, že se nám daří stále růst i na vysoce penetrovaném trhu ukazuje, že lidé oceňují naše zákaznicky orientované nabídky, které jim umožňují mnohem intenzivněji využívat multimediální služby jako je internet v mobilu, nebo MMS. To zpětně posiluje jejich spokojenost s našimi službami,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika.
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Od prosince 2008 navýšil Vodafone počet svých zákazníků o 3,9 % na 3,006 milionu. Čistý zákaznický přírůstek ve čtvrtletí od října do prosince 2009 pak činil 22 tisíc zákazníků.
Podíl tarifních zákazníků na celkovém počtu zákazníků činil 52,1 %, což je o půl procentního bodu více než minulé čtvrtletí. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z telekomunikačních služeb Vodafonu ČR dosáhl ve čtvrtletí od října do prosince 2009 hodnoty 514 Kč.