Dragon Age: Prameny - trhá rekordy v oblíbenosti

10. 2. 2010 18:47    Rubrika: Tiskové zprávy

DRAGON AGE: PRAMENY MEZI TŘEMI NEJPRODÁVANĚJŠÍMI TITULY EA V ČESKÉ REPUBLICE

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Celosvětově Dragon Age: Prameny překročily již 3 miliony prodaných kusů

Praha, Česko - 9. února 2010 – Společnost Electronic Arts oznámila, že temná fantasy RPG sága Dragon Age: Prameny získala v České republice a na Slovensku vedle špičkových hodnocení také enormní množství fanoušků. První díl epického příběhu od kultovního studia BioWare v prodejích překvapivě konkuruje masovým a na tuzemském trhu dlouhodobě zavedeným hrám, jakými jsou FIFA a The Sims 3.

V prodeji v Česku a na Slovensku tak Dragon Age: Prameny překonává velmi populární NHL či slavnou závodní sérii Need for Speed. „Tento úspěch způsobila jistě i (ve srovnání se zahraničím) neobvyklá popularita žánru RPG her v Čechách a na Slovensku. Podle zkušeností prodejců i analýz trhu vyplývá, že RPG žánr je u nás populárnější, než například závodní hry. To, společně s ověřenou značkou BioWare garantující kvalitu, vyneslo Dragon Age na pomyslný vrchol herních událostí minulého roku,” okomentoval domácí úspěch Dragon Age Jaroslav Faltus, komunitní manažer EA. Dodal, že komunita příznivců her od BioWare je v ČR velmi aktivní, počet českých fanoušků her Dragon Age a Mass Effect na Facebooku již překročil hranici 12 tisíc.

Celosvětově hra Dragon Age™: Prameny dosáhla prodeje 3,2 milionů kusů, získala více než 30 ocenění “nejlepší hra v roce 2009”. Globální online komunita BioWare má k dnešnímu dni 5 milionů členů. „Celosvětový úspěch Dragon Age: Prameny je skvělý začátek pro celou sérii, jejíž druhý díl fanouškům představíme přibližně za rok,” uvedl Ray Muzyka, spoluzakladatel BioWare. „Všem, kteří netrpělivě čekají na další dobrodružství ze země Ferelden, však již za měsíc nabídneme první rozšiřující obsah s podtitulem Procitnutí.”

Po dvou DLC Pevnost Strážců a Návrat do Ostagaru se tak hráči dočkají prvního datadisku, v němž převezmou roli velitele Šedých strážců s úkolem odhalit tajemství, díky kterému Zplozenci přežili i po zabití Arcidémona. Jakým způsobem hráč obnoví řád mezi Šedými strážci, zda obstojí v konfliktu s tajemným Architektem a jak určí další osud Zplozenců, to jsou jen některé z mnoha fascinujících morální rozhodnutí, která čekají na každého hrdinu v Procitnutí. Hráči budou moci importovat postavy z Dragon Age: Prameny, nebo hrát za postavu Šedého strážce ze sousední země Orlais.


| Diskuse | Tiskové zprávy
Sdílej: