Acer - Dobrá značka Readers Digest
31. 3. 2010 09:04 Rubrika: Tiskové zprávy
v České republice
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Značka Acer byla znovu zvolena za Dobrou značku osobních počítačů v průzkumu uspořádaném časopisem Reader’s Digest v České republice.
Průzkum “Dobrá značka”, který pořádá každoročně časopis Reader’s Digest’s, zjišťoval na podzim 2009 již podesáté důvěryhodnost značek. Průzkum probíhal současně v 16 evropských zemích – v České republice, ve Francii, Německu, Španělsku, Rusku, Velké Británii, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Finsku, Švédsku, Rakousku, Švýcarsku, Maďarsku, Belgii a Nizozemí.
V uvedeném roce bylo rozesláno poštou nebo elektronickou poštou 565 806 dotazníků. V České republice obdrželo e-maily 20 000 zákazníků, kteří si zakoupili knihy, časopisy, DVD a CD. Odezva dosáhla 14,4 %.
Důvěryhodnost značek byla posuzována v několika kategoriích od fotoaparátů přes přípravky o péči o pleť po automobily a cestovní kanceláře. V průzkumu časopisu Reader’s Digest byla za nejdůvěryhodnější značku v kategorii osobních počítačů zvolena značka Acer.
Budování důvěry ve značku vyžaduje čas a důslednost, protože zákazníci jen pomalu poznávají hodnoty značky, seznamují se s kvalitou výrobků a získávají dlouhodobou důvěru ve služby společnosti.
V průběhu své více než třicetileté existence společnost Acer vždy usilovala o odstraňování bariér mezi lidmi a technikou i o zvyšování kvality života a poskytovala uživatelům spolehlivé a inovativní výrobky s vysokou užitnou hodnotou, které posilovaly dobrou pověst značky Acer.
Volba značky Acer za „Dobrou značku“ v kategorii osobních počítačů vyjadřuje uznání vztahu, který si vybudovala společnost Acer se svými zákazníky. Tento výsledek dokazuje nejen technickou převahu, inovačního ducha a spolehlivost výrobků společnosti Acer, ale také její neutuchající snahu neustále předvídat a plnit potřeby i požadavky zákazníků.