Google vylepšuje certifikační program Google AdWords

27. 4. 2010 15:31    Rubrika: Tiskové zprávy

Google vylepšuje certifikační program Google AdWords pro partnery a agentury

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Dnešním dnem Google představuje tři novinky v péči o svoje partnery především z řad agentur:
• uvádí nový certifikační program Google AdWords Certified Partner, v rámci kterého
• spouští online adresář certifikovaných partnerů a
• nabízí zvýhodněný přístup ke Google AdWords API.

V reakci na zpětnou vazbu agentur nahradila společnost Google svůj stávající certifikační program Google Advertising Professional (GAP) programem novým: Google AdWords Certified Partner (GACP). Ten nabízí lepší školení a flexibilnější certifikační podmínky s důrazem na znalost systému Google AdWords. Google certifikovaným partnerům také zpřístupní marketingové nástroje ke své propagaci, včetně nového „online adresáře certifikovaných partnerů“ (odkaz), díky němuž je mohou inzerenti snadněji dohledat.

„Agentury patří k našim nejvýznamnějším partnerům, neboť jsou spojovacím článkem mezi našimi službami a firemními klienty. Fungují tvůrčím způsobem, nabízejí hodnotnou podporu a optimalizaci a hrají klíčovou úlohu v dalším rozvoji a růstu reklamního průmyslu,“ uvádí Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dále dodává: „Budujeme technologické platformy, na nichž mohou tyto agentury realizovat kampaně jedinečným a hlavně měřitelným způsobem. Samozřejmě respektujeme jejich připomínky a snažíme se reagovat na jejich měnící se potřeby. Jejich komentáře jsou tak pro nás nedocenitelné, neboť nám umožňují vylepšovat technologii tak, abychom jim pomohli k většímu úspěchu.“

I. Certifikace Google AdWords Certified Partner (GACP)
K dnešnímu dni Google ukončuje program Google Advertising Professionals, dlouhodobý certifikační program určený ke správě účtů v AdWords pro inzerenty. Dosavadní program nahrazuje za nový, s názvem Google AdWords Certified Partner. Ten sestavuje nové osnovy pro vzdělávání agentur, zaměřené na strategii a využití nejnovějších nástrojů a nejlepších postupů pro správu účtů v AdWords. Díky tomu budou moci poskytovat lepší služby svým klientům a klienti se mohou certifikací při výběru agentur řídit.

Jednotlivá vylepšení
• Propracované zkoušky zdůrazňující expertízu agentur v reklamě - vyhledávání, grafická reklama, reporting a analýza.
• Inspirativní certifikační zkoušky testující praktické uplatňování vědomostí a nejlepších postupů a ne jen oživení vědomostí.
• Nové školící materiály odrážející změny v oboru reklamy ve vyhledávání a funkcích AdWords. Tyto materiály budou k dispozici prostřednictvím online vzdělávacího centra.
• Nově navržené logo Google AdWords Certified Partner obsahuje prvek „Click to Verify“ (v překladu Kliknout pro ověření). Inzerent si tudíž může prohlédnout profilovou stránku partnera a na ní získat další informace.

II. Pomoc inzerentům v hledání certifikovaných partnerů
Certifikovaní partneři se s okamžitou platností mohou objevovat v novém nástroji Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, což je online adresář, který pomáhá inzerentům najít vhodnou agenturu podle jejich kritérií (odkaz).

Nástroj uvítají zejména menší a středně velcí inzerenti, kteří si často s výběrem vhodné agentury pro správu svých kampaní doposud nevěděli rady. Vyhledávání si mohou nastavit podle atributů, jako je zkušenost certifikovaného partnera s inzerenty jejich velikosti, typ poskytovaných služeb, jazyk a země kampaní apod.

III. Zvýhodněný přístup k Google AdWords API
Poslední výraznou novinkou je zpřístupnění programátorského rozhraní Google AdWords API všem certifikovaným partnerům v programu GACP za zvýhodněných podmínek. Google AdWords API umožňuje vytváření vlastních aplikací pro správu kampaní Google AdWords a do této chvíle bylo pro většinu inzerentů i agentur zpoplatněno. Držitelé GACP budou mít k dispozici kvótu na použití API zdarma, a to za splnění určitých podmínek.
O zvýhodněném modelu AdWords API pro držitele GACP se dozvíte zde.

Tiskové zprávy

Diskuse