O2 nabízí pomoc při povodních

20. 5. 2010 20:25    Rubrika: Tiskové zprávy

O2 nabízí pomoc při povodních

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. se opět rozhodla vyjít maximálně vstříc všem postiženým povodněmi. Pro obyvatele zasažené touto přírodní katastrofou jsou nyní připraveny speciální programy, které jim nabídnou okamžité řešení nastalé situace. V prvé řadě je to možnost bezplatného vydání nové SIM karty a to i se stejným telefonním číslem, sleva ve výši až 1000,- Kč na nákup nového mobilního či fixního telefonu, pořízení ADSL, ISDN modemu či Set-top-boxu pro O2 TV.

Kromě toho lze individuálně dohodnout odklad splatnosti faktur za fixní služby a mobilní služby s uzavřenou smlouvou až o čtvrt roku. Zmraženo bude i vymáhání stávajících pohledávek a dojde k případné reaktivaci čísla, pokud na něm již došlo k omezení služeb pro neplnění závazků.

Vzhledem k tomu, že se u osob postižených živelnou katastrofou dá předpokládat silnější potřeba komunikovat, nabídne jim O2 50% slevu na volání z mobilního telefonu v rámci ČR po dobu dvou následujících zúčtovacích období. Majitelé předplacených karet mohou získat 100,- Kč kredit navíc po dobu 6 měsíců.

O výše uvedenou pomoc může zákazník požádat na značkové prodejně operátora do jednoho měsíce od vzniklé škody. Posun splatnosti lze dojednat na bezplatné zákaznické lince 800 123 456, kde lze také získat další informace.

Pro přiznání výhod je třeba předložit doklad totožnosti (nebo náhradní doklad) a některý z dokumentů průkazně svědčících o tom, že zákazník byl významnou měrou postižen následky živelné pohromy. Může se jednat například o doklad o poskytnutí dávky mimořádné okamžité pomoci v hmotné nouzi, protokol o pojistném plnění, potvrzení městského či obecního úřadu, nebo jakýkoli jiný dokument dokládající skutečnost, že žadatel byl výrazně zasažen živelnou pohromou.

Tiskové zprávy

Diskuse