WBI Systems - v projektu Krizi navzdory

18. 6. 2010 12:58    Rubrika: Tiskové zprávy

Vítězem projektu Krizi navzdory v kategorii Informační technologie je technologická společnost WBI Systems

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Ekonomičtí experti ocenili firmy z deseti odvětví ekonomiky za kroky, které podnikly v reakci na hospodářskou krizi. Ze všech IT firem si podle odborné poroty poradila s krizí nejlépe WBI Systems.

Ve čtvrtek 17. 6. večer byli slavnostně vyhlášeni vítězové projektu Krizi navzdory. Porota složená z ekonomických expertů a partnerů projektu nominovala na vítěze v deseti různých kategoriích rozdělených podle odvětví ekonomiky celkem 37 firem. V kategorii Informační technologie zvítězila technologická společnost WBI Systems. Ta byla kromě vítězství ve své kategorii zároveň nominována spolu s dalšími čtyřmi firmami napříč všemi odvětvími ekonomiky i na hlavního vítěze celého projektu.

„Krize donutila většinu firem ke změně v přístupu ke svým IT dodavatelům. Vedle tlaku na cenu také důkladně vyhodnocují, co jim vlastně investice do IT přináší a jakou přidanou hodnotu jim nabízí jejich stávající dodavatel. Ukázalo se, že v přímé konfrontaci dokážeme zaujmout právě odlišným přístupem, založeným na důkladném pochopení podnikání našich klientů. Naše firemní kultura je trochu více neformální, ale protože sdílíme se zákazníky stejné hodnoty, jsou reakce velmi pozitivní,“ komentuje úspěchy Robert Paskovský, výkonný ředitel WBI Systems.

„Krize je pro někoho bezpochyby velkou zkouškou, pro jiného dokonce koncem jeho podnikání. WBI jsme do soutěže Krizi navzdory přihlásili po čtvrt roce od jejího založení, protože krize se nám naopak zdála ideálním časem pro start nové firmy. A skutečně se ukázala být skvělým odrazovým můstkem pro naše podnikání. Neumím si představit, že bychom jinak, za půl roku fungování WBI, měli 4 pobočky, 35 zaměstnanců a obrat již v řádu desítek milionů korun. Pro nás byla krize jednoznačně akcelerátorem našeho vstupu na trh,“ vysvětluje Robert Paskovský.

Cílem projektu Krizi navzdory bylo najít a představit malé a středně velké podniky, které dokázaly inovativně reagovat na krizi, odvrátit hrozící propad a najít nový směr svého rozvoje a podnikání, a na autentických příkladech z praxe ukázat a demonstrovat nové způsoby a cesty, jak reagovat na nepříznivé ekonomické podmínky. Vyhlašovatelem projektu je Hospodářská komora ČR, hlavním odborným partnerem je poradenská společnost PricewaterhouseCoopers ČR a hlavním mediálním partnerem je Česká televize.

Tiskové zprávy

Diskuse