Toshiba - 3D jako hlavní téma pro veletrhIFA

13. 7. 2010 21:32    Rubrika: Tiskové zprávy

Toshiba vyzdvihuje 3D jako hlavní téma veletrhu IFA

Toshiba - 3D jako hlavní téma pro veletrhIFA

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Srdcem prezentace společnosti Toshiba na letošní výstavě IFA budou 3D, kvalita obrazu, hybridní služby s přidanou hodnotou a bezproblémové propojování různých zařízení

Jako stěžejní hráč na poli spotřební elektroniky a mobilních počítačů představí společnost Toshiba na letošním veletrhu IFA v Berlíně své nejnovější inovace z oblasti 3D médií, kvalitního obrazu a hybridních služeb s přidanou hodnotou, jako například HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV – hybridní televizní a širokopásmové vysílání). Toshiba rovněž předvede, jak mohou přístroje spolu bez problémů komunikovat a snadno tak vzájemně sdílet multimediální obsah.

Obohacení o třetí rozměr
Společnost Toshiba v Berlíně představí ucelenou řadu zařízení schopných zobrazovat 3D obraz, čímž zásadním způsobem přispěje ke žhavému tématu výstavy IFA, kterým je právě fenomén 3D. Průzkum společnosti In-Stat zaměřený na 3D ukazuje, že 64 % spotřebitelů projevuje zájem mít 3D doma. U těch, kdo během posledních 12 měsíců viděli 3D film, je toto procento ještě vyšší – 76 %. Portfolio 3D produktů společnosti Toshiba zahrnuje špičkový televizor Edge s LED technologií, přelomový high-end televizor CELL TV™, přehrávač 3D Blu-ray disků a Satellite A665 - notebook, který dokáže zobrazovat 3D, dodává se s brýlemi s aktivní závěrkou od NVIDIA® a umí přehrávat 3D Blu-ray disky . Toshiba na výstavě IFA navíc předvede i další 3D vylepšení svých notebooků a televizorů.

Televizor CELL TV™, nadcházející vlajková loď společnosti Toshiba mezi televizory, je důkazem oprávněnosti jejího nároku na vedoucí postavení, co se kvality obrazu i 3D technologie týče, a vnáší do portfolia televizorů další klíčový prvek. Jelikož dostupnost 3D obsahu zatím není příliš široká, společnost Toshiba vyvinula způsob využívající vysoký výpočetní výkon procesoru CELL™ pro převod dvourozměrného obsahu na 3D prakticky v reálném čase, aniž by došlo k jakémukoli snížení výjimečné kvality obrazu. Díky této, mezi televizory jedinečné, funkci dokáže CELL TV™ doplnit třetí rozměr prakticky k jakémukoli 2D obsahu a vdechnout tak nový život médiím, která spotřebitelé již vlastní nebo k nimž mají přístup.

Vysílání a online služby
Toshiba navíc rozšiřuje služby s přidanou hodnotou nabízené ve svých televizorech díky podpoře nového standardu HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV – hybridní televizní a širokopásmové vysílání). Ten umožňuje zobrazovat na televizorech vysílaný program a současně související obsah z internetu a dláždí cestu pro nové služby včetně videa na vyžádání (Video on Demand – VoD), interaktivní reklamy, účasti v anketách a hlasováních, her a sociálních sítí spolu se službami, které přímo souvisejí s programem, jako je digitální text a elektronický programový průvodce (Electronic Programm Guide – EPG). Jako součást strategie zobrazování na více zařízeních má Toshiba v úmyslu zpřístupnit podobný online obsah na nejrůznějších přístrojích.

Vyšší kvalita obrazu televizorů
Všechny uvedené inovace a služby s přidanou hodnotou obohacují zážitek spotřebitelů při používání produktů značky Toshiba, nicméně hlavní prioritou společnosti Toshiba je další optimalizace kvality obrazu televizorů. A je tomu tak jednoznačně v souladu s poptávkou: 79 % spotřebitelů uvádí, že při výběru nového televizoru je pro ně kvalita obrazu vysoce hodnoceným parametrem . S cílem nabídnout nevídaný zážitek při sledování domácího kina Toshiba spustila tzv. „Hollywood Project“, jenž ještě více rozšíří kvalitu obrazu televizorů Toshiba REGZA TV a do nově uváděných modelů budou postupně integrovány další inovativní technologie. „Hollywood Project“ je vytvořen tak, aby zaručil, že diváci uvidí filmy ve stejně dokonalé kvalitě, v jaké je tvořili jejich režiséři. Obrazovka televizoru proto musí nabídnout stejné parametry kvality obrazu jako monitor, na němž tvůrci natočený film posuzovali během postprodukce.

Pro dosažení tohoto cíle Toshiba implementovala právě „Hollywood Mode“. Kromě toho Toshiba představí nejnovější inovace týkající se technologie obrazovek, vylepšení ve zpracování obrazu a další rozšíření v režimu pro odborníky (Expert Mode), jenž nabízí možnosti detailní kalibrace pro profesionály z audiovizuální branže nebo technicky pokročilé uživatele.

Bezproblémové propojení více zařízení
Vize společnosti Toshiba o využití více zobrazovacích zařízení, čili Multi Screen Vision, se stala skutečností a bude hrát zásadní roli v prezentaci na veletrhu IFA. Tato vize se přímo týká velké starosti spotřebitelů: jak mohou mít přímý přístup a používat multimediální obsah způsobem vhodným pro jejich konkrétní zařízení a následně tento obsah sledovat na různých používaných zařízeních. Spotřebitelé by stáli především o možnost prohlížet fotografie, sledovat videoklipy a filmy a poslouchat hudbu na více než jednom konkrétním zařízení. Toshiba nabízí širokou řadu televizorů kompatibilních s Windows 7, jež jsou vybaveny vestavěnou podporou připojení do sítě a navíc jsou kompatibilní s otevřenými standardy jako WiFi, WPS (Wireless Protected Setup) a DLNA®. Společnost Toshiba na uskutečňování Multi Screen Vision pracuje neustálým přidáváním nových přístrojů do Multi Screen ekosystému a integrací široké konektivity do televizorů, Blu-ray přehrávačů, notebooků, videokamer, externích pevných disků a zařízení pro domácí multimédia jako JOURN.E TOUCH.

Toshiba Media Controller ulehčuje sdílení obsahu
Toshiba Media Controller je exkluzivní aplikace, která umožňuje uživatelům snadné streamování digitálního obsahu z jednoho zařízení na jiné jedním kliknutím myši. Je založen na specifikacích DLNA® a funkci „Přehrát v…“ systému Windows 7 a představuje hlavní stavební blok v rámci strategie Multi Screen. Většina nejnovějších televizorů a notebooků Toshiba je nyní s aplikací Toshiba Media Controller kompatibilní.

Tisková konference společnosti Toshiba na veletrhu IFA
Podrobnější informace o inovacích společnosti Toshiba na výstavě IFA můžete získat na našem stánku 101 v Hale 21A. Tisková konference společnosti Toshiba se bude konat 2. září od 16. hodiny SEČ na našem stánku.

Tiskové zprávy

Diskuse