Canon představil novou strukturu oddělení korporátní a marketingové komunikace
8. 9. 2010 09:30 Rubrika: Tiskové zprávy
Canon představil novou strukturu oddělení korporátní a marketingové komunikace
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
• Radka Palánová bude nově zodpovědná za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK
Canon CZ, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, v rámci jednotné vize One Canon představil změny v organizační struktuře oddělení korporátní a marketingové komunikace. Dochází k osamostatnění tohoto oddělení, které přejde během následujících měsíců plně do kompetence lokálního marketingového managementu Canon CZ a SK. V souvislosti s tím byla jmenována Radka Palánová do pozice Managera korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK.
Radka Palánová (28 let) má bohaté zkušenosti z oboru a ve společnosti Canon působí již 5 let. Ve své nové pozici bude zodpovídat za veškeré korporátní a marketingové aktivity Canon CZ a SK v oblasti profesionálních produktů i fota-videa, spotřební elektroniky a malé kancelářské techniky.
„V rámci celoevropského transformačního procesu s příznačným názvem One Canon, vytváříme také novou organizační strukturu, která přinese zrychlení a optimalizaci obchodních procesů i jednotnou marketingovou komunikaci. Právě osamostatnění lokálního oddělení je dalším krokem k efektivnější komunikaci,“ říká Radka Palánová, Manager korporátní a marketingové komunikace Canon CZ a SK.