Symantec představuje nové firemní logo

8. 10. 2010 19:41    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Symantec představuje nové firemní logo

Symantec představuje nové firemní logo

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Nové logo symbolizuje jistotu a bezpečí poskytované společností Symantec

Společnost Symantec Corp. (Nasdaq: SYMC) oficiálně představila své nové firemní logo - symbol bezpečné volby Symantec. Nové logo symbolizuje zaměření společnosti Symantec na poskytování jistoty a jednoduchého a bezpečného přístupu zákazníků k informacím odkudkoli, aby mohli snadno přecházet mezi svým osobním a pracovním životem.

Symbol bezpečné volby Symantec spojuje název společnosti Symantec se značkou zaškrtnutí, která pochází z nedávné koupě společnosti VeriSign. Značka zaškrtnutí VeriSign je nejuznávanější symbol důvěry online. Každý den je zobrazeno více než 250-milionkrát na více než 100 000 webových serverech ve 160 zemích. Symbol bezpečné volby Symantec bude obecným symbolem používaným u značek společnosti Symantec, včetně spotřebitelské značky Norton a značky Symantec Hosted Services. Logo sjednocuje rozmanité aktivity společnosti Symantec a posiluje renomé značky Symantec napříč všemi segmenty zákazníků, od jednotlivých spotřebitelů až po největší celosvětové organizace.

„Věříme, že symbol bezpečné volby Symantec bude v současném propojeném světě znamenat jistotu, stejně jako emblém Nike symbolizuje dobrou fyzickou kondici,“ řekla Carine Clark, chief marketing officer, společnost Symantec. „Nové logo odpovídá vizi společnosti Symantec: spojovat zabezpečení identity a zařízení, ochranu informací, kontext a relevanci a výhody vyplývající z využití cloudu, což jsou vše důležité prvky umožňující jistotu v propojeném světě.“

Předchozí logo bylo vytvořeno v roce 2000 a sloužilo společnosti více než deset let. V tomto období Symantec rozšířil své portfolio a zvýšil svoji hodnotu a význam pro své zákazníky tím, že spojil správu zabezpečení, úložišť a systémů. V současné době je Symantec jediná společnost, která zajišťuje, že informace a identity zákazníků jsou zabezpečené, uložené a přístupné kdykoli, kdekoli a z libovolného zařízení.

Tiskové zprávy

Diskuse