ZyXEL rozšiřuje o Next Business Day Service

5. 4. 2011 21:17    Rubrika: Tiskové zprávy

ZyXEL opět vychází vstříc svým zákazníkům a v rámci zkvalitňování servisní péče rozšiřuje službu „Next Business Day“ (NBD Servis). Ta klientům ZyXELu zaručí, že v případě problému dostanou náhradní zařízení v následující pracovní den po nahlášení. Služba NBD je zahrnuta v ceně produktu a zákazník za ni nic neplatí.

ZyXEL rozšiřuje o Next Business Day Service

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění


Díky servisní službě “Next Business Day” získává zákazník v případě problému s jeho stávajícím zařízením možnost doručení náhradního produktu následující pracovní den (pokud byl požadavek uplatněn do
12 hodin), za účelem rychlého odstranění problému.

Aktuálně společnost ZyXEL rozšiřuje svou službu na oblast switchů řady GS2200 a XGS a dále firewally řady USG 100/ 200/ 300/ 1000/2000,a to od 1. dubna 2011.

Servis do dalšího dne je v ceně
Výhodou záruční služby NBD Servis je skutečnost, že je zahrnuta v ceně zařízení. Zákazník jen pošle mailem nebo faxem požadavek a do druhého dne se může těšit z náhradního zařízení. Tuto službu lze využívat po dobu standardní pětileté záruky, kterou ZyXEL na českém trhu nabízí. Služba NBD je zatím určena pro vybrané výrobky ZyXELu (klíčové produkty pro infrastrukturu) a je zahrnuta v základní ceně. Úplný seznam produktů, ke kterým lze využít službu Next Business Day najdete na www.zyxel.cz.

NBM - Více než NBD
Pro účely projektů a aplikací, pro které je NBD servis neakceptovatelný (nepřetržité provozy jakými jsou např. výrobní linky) nabízí ZyXEL individuální projektovou podporu, označovanou interně „Next Business Minute“. Zákazníkovi je v takovém případě poskytnut okamžitě na místě náhradní produkt/y v ceně projektu nebo s výraznou slevou.


| Diskuse | Tiskové zprávy
Sdílej: