Coca-Cola bude využívat technologické služby HP
7. 4. 2011 20:27 Rubrika: Tiskové zprávy
Díky novým službám dojde ke konsolidaci 348 míst do jediného společného datového centra
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost Hewlett-Packard oznámila, že Coca-Cola FEMSA, S.A.B. de C.V. (Coca-Cola FEMSA), největší veřejně obchodovaný výrobce nápojů Coca Cola na světě z hlediska objemu prodeje, podepsala pětiletou dohodu o outsourcingu technologických služeb. V rámci této dohody Coca-Cola FEMSA vybuduje a bude spravovat rozsáhlé řešení typu HP Converged Infrastructure.
Nové služby a infrastruktura HP podpoří růst společnosti Coca-Cola FEMSA v Latinské Americe a zajistí rovněž vylepšení stávajících služeb při nižších nákladech. Dohoda přidává více než 100 milionů dolarů k existujícímu partnerství, které vzniklo v roce 2000. HP bude i nadále spravovat technologickou infrastrukturu společnosti Coca-Cola FEMSA, která zabezpečuje její aktivity v oblasti Latinské Ameriky, včetně Argentiny, Brazílie, Guatemaly, Kolumbie, Kostariky, Mexika, Nikaraguy, Panamy a Venezuely.
HP a Coca-Cola FEMSA provedou konsolidaci 348 míst do jediného datového centra v Mexiku a zajistí migraci kritických podnikových aplikací SAP, monitorování a řízení serverů do zařízení HP Best Shore v Brazílii a Argentině. Služby HP Security Services budou poskytovány z globálních center HP Best Shore v Kostarice. Model HP Best Shore kombinuje sílu technologického portfolia HP s globálně poskytovanými odbornými službami a poskytuje zákazníkům větší flexibilitu a finanční efektivitu s minimálními riziky.
„V návaznosti na dlouhodobý růst nám úsilí o centralizaci a standardizaci poskytne potřebnou podporu pro vyhledávání nových výzev a příležitostí, jak ukázat kvalitu našich nápojů dalším zákazníkům,“ řekl Hector Calva, ředitel informačních technologií společnosti Coca-Cola FEMSA. „HP našemu podnikání a odvětví dobře rozumí. Jeho rozsáhlé zkušenosti s konsolidací datových center nám poskytnou technologickou základnu a podporu, která je maximálně důležitá pro naše růstové plány a budoucí úspěch.“
HP již společnosti Coca-Cola FEMSA poskytuje služby Data Center Services a Storage Services pro správu a podporu datových center, stejně jako služby Server Management zajištující provoz více než 650 serverů střední kategorie a služby obnovení po zhroucení Backup and Restore Services. Dohoda také zahrnuje mezinárodní a regionální telekomunikační služby Carrier Management Services, služby Network Management Services vztahující se na firemní prostředí LAN/WAN a dále služby Enterprise Application Hosting Services pro platformu SAP společnosti Coca-Cola FEMSA.
Kromě toho bude HP nadále zajišťovat provoz služby Workplace Services pro správu 14 500 stolních a přenosných počítačů, mobilních zařízení, tiskáren a serverů společnosti Coca-Cola FEMSA. Pro zaměstnance, kteří tyto přístroje používají, rovněž zajistí vyhrazené služby Service Desk Services s komunikačním rozhraním ve španělštině a portugalštině.
Coca-Cola FEMSA zkonsoliduje své datové centrum na konvergované infrastruktuře HP složené ze serverů HP Superdome 2, blade serverů Integrity BL860c i2 se systémem HP-UX v3, technologie HP StorageWorks Enterprise Virtual Array, diskových polí HP StorageWorks XP24000 a P9500, a softwaru HP Data Protector pro zálohování a obnovení. Všechny prvky nové síťové infrastruktury zajistí výrazně lepší spolehlivost a efektivitu provozu konsolidovaného datového centra.
Další nástroje, technologie a zdroje na podporu provozů Coca-Cola FEMSA zajistí pro společnost HP partneři Agility Alliance jako SAP a Microsoft.
„Společnosti s efektivní technologickou infrastrukturou a podnikovými postupy budou v regionu s tolika příležitostmi pro růst, jaké nabízí Latinská Amerika, schopny tyto příležitosti daleko lépe využít,“ řekl Octavio Marquez, ředitel společnosti HP Mexico. „Naše znalosti odvětví, více než desetiletá spolupráce se společností Coca-Cola FEMSA a samozřejmě také schopnost přizpůsobovat se růstu zákazníků bude společnosti nadále pomáhat dosahovat jejích cílů.“
Instant-On Enterprise umožňuje firmám využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.