David Beckham ambasadorem Samsung na OH 2012
10. 5. 2011 20:59 Rubrika: Tiskové zprávy
David Beckham ambasadorem Samsung na Olympijských hrách 2012 v Londýně
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Přední světová společnost v oblasti spotřební elektroniky a celosvětový olympijský partner pro bezdrátové komunikační zařízení, Samsung Electronics Co., Ltd., podepsal exkluzivní smlouvu s Davidem Beckhamem. Slavný fotbalista se stal globálním ambasadorem Olympijských her v Londýně v roce 2012. Beckham jako ambasador bude hrát klíčovou roli ve zvyšování povědomí o sponzoringu společnosti Samsung coby celosvětového partnera Olympijských her. Spolupráce začne vystoupeními v reklamách a kampaních zajišťujících marketingový program společnosti Samsung v roce 2012 v Londýně.
Při oficiálním podpisu partnerství mluvil viceprezident a ředitel celosvětové divize sportovního marketingu ve společnosti Samsung Electronics Gyehyun Kwon o sdílení společných hodnot od vzájemného závazku k mládeži až po pokračující snahy povzbuzovat sportovní účast mnoha lidí. „Sport má jedinečnou sílu oslovit lidi a spojovat je dohromady,“ dodal viceprezident.
David Beckham byl pro společnost Samsung jednoznačnou volbou, důvodem volby této osobnosti byly Davidovy sportovní úspěchy a jeho role velvyslance při zahájení Olympijských her v Londýně. Spojení Davida Beckhama s Londýnem je jedinečné, jelikož se David narodil v Leytonstone (pouze jedna zastávka metra z Londýnského Olympijského parku v roce 2012) a jako chlapec hrál fotbal v ulicích a parcích této oblasti.
Beckham spojení se společností Samsung okomentoval slovy: „Je pro mě velkou ctí být součástí týmu, který zahajuje olympiádu v mém rodném městě. Je to jedna z největších událostí na světě. Cílem mojí spolupráce s globálně respektovanou značkou Samsung je pomoci více lidem užívat si a sdílet vzrušení z Olympijských her v Londýně v roce 2012.“
Jak poznamenal pan Gyehyun Kwon: „David Beckham je globální sportovní ikonou, která pomáhá zvýšit prestiž Olympijských her v Londýně v roce 2012 a přitáhnout více lidí ke sledování a aktivnímu podílení se na Olympijských hrách. Jsme nadšení z nového partnerství pro naše zákazníky a fanoušky olympiády a těšíme se na spolupráci s Davidem v řadě marketingových podnětů v Londýně v roce 2012, o něž budeme usilovat do konce roku 2012.“