Bezplatná podpora implementace Novell Vibe Cloud
24. 6. 2011 20:10 Rubrika: Tiskové zprávy
Řešení od společnosti Novell umožňuje spolupráci v rámci cloudu
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Zákazníci mohou na základě registrace získat bezplatnou podporu implementace řešení Novell Vibe Cloud
Společnost Novell oznámila dostupnost řešení Novell Vibe Cloud, první bezpečné webové sociální platformy pro spolupráci v reálném čase. Novell Vibe Cloud je jako online služba nabízen ve dvou edicích – základní, s veškerou funkčností potřebnou k doložení praktické hodnoty a podnikové, která nabízí přidané funkce zabezpečení, kontrolní mechanismy pro management a prémiovou podporu. Novell zároveň připravil tzv. Novell Vibe Enterprise Social Getworking Program, který má podnikům pomoci rychle nasadit a získat hodnotu podnikové edice řešení Novell Vibe Cloud. Na stránkách www.novell.com/socialgetworkingprogram si mohou zákazníci objednat poradenství, podporu i podnikové předplatné.
„Z trendů v softwarové oblasti je zřejmé, že lidé stále častěji využívají na pracovišti sociální nástroje. Ty však samy o sobě nezajistí vyšší produktivitu uživatelů,“ řekla Erin Traudt, ředitelka výzkumu podnikové spolupráce a sociálních řešení v agentuře IDC. „Nová řešení sociální spolupráce jako Novell Vibe dávají sociální funkčnost do kontextu s každodenní prácí. Zároveň přidávají zabezpečení a kontrolu shody s předpisy, kterou podniky potřebují. Právě taková kombinace pomůže lidem pracovat nejen rychleji, ale hlavně efektivněji.“
Víc než standardní sociální síť
Novell Vibe Cloud je webové řešení vytvořené speciálně pro podnikové využití. Používá se stejně snadno jako běžné sociální sítě – spojuje spolupráci v reálném čase, posílání zpráv a sdílení souborů s potřebným zabezpečením. Umožňuje lidem snadno spolupracovat napříč organizacemi při zachování podnikových bezpečnostních zásad. Jediné, co je potřeba k přidání kontaktu,(kolegy, partnera nebo zákazníka) do služby Novell Vibe Cloud, je e-mailová adresa daného uživatele. Vibe se následně standardními protokoly integruje s jakýmkoli e-mailovým klientem. Vibe Cloud navíc posouvá spolupráci dál než jednoúčelová sociální řešení, neboť umožňuje lidem spolupracovat napříč organizacemi a dosahovat nové úrovně efektivity na globálním pracovišti.
Bezplatná základní verze, dostupná již od listopadu jako betaverze, má již tisíce uživatelů, kteří si založili účty na webu vibe.novell.com. Pomocí služby Vibe mohou lidé sledovat práci na projektech, využívat zkušenosti a nápady ostatních, lépe komunikovat se zákazníky a partnery, získávat zpětnou vazbu a rychleji dokončovat společné projekty. Uživatelé betaverze se přesvědčili, že jim Vibe pomáhá spolupracovat mnoha způsoby. Umožňuje jim snadno:
• Sestavovat ad-hoc týmy a skupinově průběžně zapisovat poznámky ze schůzek.
• Spolupracovat napříč organizacemi s možností pozvat externí pracovníky e-mailem do pracovní skupiny.
• Využívat odborníky a soubory k vytváření obchodních prezentací, nabídek atd.
• Informovat spolupracovníky o aktuálním vývoji, sledovat relevantní témata a konverzace.
• Sdílet a synchronizovat soubory z počítače do cloudu, aby všichni mohli rychle a snadno najít nejnovější verzi daného souboru.
Podniková edice nabízí víc
Podniková verze služby Vibe Cloud zabezpečeným způsobem spojuje funkce pohotové spolupráce na projektech mezi různými společnostmi a dává uživatelům místo pro komunikaci s ohledem na co nejlepší výsledky. Kromě obousměrné synchronizace souborů mezi počítačem a cloudem, integrace e-mailu a robustních editačních nástrojů, které jsou k dispozici v základní verzi, nabízí podniková edice navíc:
• Konzolu organizačního řízení – umožňuje podnikovému IT centrálně spravovat řízení přístupu podle bezpečnostních zásad organizace.
• Jednotná autentikace a přihlášování – pomocí standardu SAML se hladce integruje s podnikovými systémy řízení identit a přístupu a zajišťuje funkce přidělování zdrojů na základě zásad.
• Neomezené množství skupin – umožňují uživatelům vytvořit libovolné množství skupin přesně podle tempa vývoje pracovních projektů a jiných příležitostí.
• Větší úložnou kapacitu – zvyšuje úložný limit základní verze 250 MB/uživatele na firemní úložiště s kvótou 5 GB/uživatele.
• Vlastnictví dat – zaručuje podniku vlastnictví všech dat uložených v uživatelských skupinách v jeho doméně a podporuje iniciativy v oblasti shody s předpisy.
• Prvotřídní podporu – prémiová podpora společnosti Novell zajistí nepřetržitou a spolehlivou funkčnost celého systému.
Díky bohaté historii Novellu v oblasti nástrojů pro spolupráci, můžeme označit„Novell Vibe Cloud za revoluční produk,“ řekla Colleen O'Keefe, senior viceprezidentka a ředitelka, Novell Collaboration Solutions and Global Services. „Toto rychlé, bezpečné a snadno použitelné řešení dává uživatelům a firmám nástroj, ve kterém budou chtít pracovat, spolu s flexibilitou a kontrolou, již potřebují k zajištění ochrany a k produktivní práci.“
Novell Vibe Enterprise Social Getworking Program
V dohledné době Novell vybere 10 zákazníků, kteří se zaregistrují na webové stránce www.novell.com/socialgetworkingprogram, kterým poskytne bezplatné poradenství pro zprovoznění podnikové edice řešení Novell Vibe Cloud. S participujícími organizacemi bude Novell následně úzce spolupracovat na zajištění optimálního plánování, instalace, komunikace a podpory.
Dostupnost
Základní i podniková verze řešení Novell Vibe Cloud jsou nyní celosvětově k dispozici. Účet základní verze si můžete založit na webu vibe.novell.com, podnikovou verzi si můžete objednat na webu www.novell.com/products/vibe-cloud/how-to-buy. Další informace o řešení Novell Vibe Cloud a o tom, jak může pomoci vaší organizaci, najdete na webu www.novell.com/vibe-cloud.